Vandaag heb ik het Miracles bezocht, en ik vond het GEWELDIG!!!. Het grootendeels nieuwe tentencomplex vind ik prachtig en volgensmij is de twee master foyer voor het eerst dit seizoen weer opgebouwd. De nieuwe hoofdtent vind ik sfeervoller dan de vorige, ondermeer door de stijle tribunes, en dat de tent iets kleiner is. De tribunes zijn ook luxer door een beter zicht en meer voetenruimte.
De show vind ik beter dan vorig jaar, en misschien wel van de laatste jaren. Zo vind ik de show iets vlotter dan vorig jaar. De show is mooi vorm gegeven met mooie geochrafiën en veel orginaliteit. Er is een mooie combinatie tussen humor en spectacel met veel mooie kleurige en muzikale aspecten. Mathijs te Kiefte is een geweldige spreekstalmeester en ook het show ballet en het orkest zijn vooruit gegaan. Het hoogtepunt van de show vind ik het sensationele trio Bokafi, en ook hun Almost Brothers act vind ik spectaculair en top.
https://m.youtube.com/watch?v=aKnsxCl0IIs Spectaculair vond ik zeker het sensationele duo Exxtrem met hun spectaculaire lucht acrobatiek. Morgen wordt het waterbassin weer in gebruik genomen. Spanning en sensatie was er ook zeker bij Yuri Caveagna, met zijn rola rola act en zijn spannende messenwerp en kruisboog schiet act. Sue Ellen Sforzi was een geweldig slangenmens en de bruisende antipode van de Lester Sisters was ook geweldig. Ook mooi was zeker de koorddans act van Gabriela. Milko was weer top en zorgde samen met Pascalino voor een paar leuke orginele reprises. Het licht was prachtig en zorgde samen met veel confetti en prachtige kleurrijke kostuums voor een prachtige show. De rest van het publiek vind dat ook want een ovationeel staand applaus was de beloning voor de artiesten. Een peachtig programma boekje trouwens en ik ga de show zeker nog eens bezoeken. Bravo!!!!!!!!!!