Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 08, 2024 2:24 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 09, 2013 3:29 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Circus Renz Berlin is vanochtend gestart met de opbouw in Warnsveld. Ik ben er vanochtend even langs gefietst en heb een paar foto's gemaakt. Ik zal er van de week nog een keer langs fietsen. Veder zal ik in Vorden de voorstelling bezoeken.

Hier een aantal foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 8:45 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Vanmiddag met een groepje van 5 personen naar de voorstelling van 14:00 uur geweest. Van de vijf waren er 3 kinderen die hun ogen uit keken. Ik heb zelf ook heel erg genoten vooral van de prachtige dieren nummers. Waaronder de paarden, kamelen, honden en olifanten zoals we van dit circus gewent zijn.

Wouter Zuidema is een goede spreekstalmeester die een mooie toevoeging heeft aan het programma. Ook de strapaten act van Charlotte en Bernhard is een prachtig plaatje! en ik raad iedereen aan om op hun te stemmen voor de Circusweb Award! Ook de luchtnet act van Laila Renz is prachtig. De clown was wel leuk maar kwam te vaak terug in de piste en kwam bij mij niet veder dan een glimlach.

Maar ook een van de jongste artiesten laten een razendsnel voltige nummer zien een een streke ring trapeze. Wat veder opvalt is de nieuwe lichtinstallatie die uit led parcan lampen bestaat een voor nog mooiere kleur wisselingen en samenstellingen. En natuurlijk het live orkest die voor nog meer sfeer zorgen. Het was dus een leuke voorstelling en volgende week ga ik weer een kijkje nemen in Vorden waar ze vanaf Donderdag voorstellingen geven!!

Dus alle medewerkers en artiesten een vooral Charlotte en Bernhard bedankt voor de fijne circusvoorstelling!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za sep 21, 2013 5:53 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Net terug van de middag voorstelling van Renz Berlin. Het was weer geweldig en zeker de moeite waard om de show twee keer te zien. Natuurlijk weer genoten van de prachtige strapaten act van Charlotte en Bernhard. Veder wil ik Charlotte en Bernhard ook bedanken voor de gastvrijheid.

Het programma blijf ik als circus fan een van de betere circusprogramma's die er nu te zien is in Nederland. Enrico Frank presenteerde naast de Friezen Paarden en de kamelen ook nog een Spaans volbloed paard op Spaanse muziek. Ook Laila Renz blijft een topper met haar hoelahoep en Luchtnet act. De clown blijft het minste van alles en komt te vaak in de piste. Ik zou dan liever een dieren of variété act zien e.c.t De Olifanten van Bernhard Renz Sr blijven prachtig om te zien en de dames doen alles voor een beloning. Ook de jongste artiest uit het programma Lauli Renz blijft een topper met de Voltige ter paard en haar luchtring. Ook de nieuwe lichtinstallatie blijft een toevoeging aan het programma!! Het orkest speelde prachtig al stond het geluid van de boxen veel te hard. Maar Wouter Zuidema is een hele goeie spreekstalmeester.

Conclusie: Als Renz-Berlin weer in de buurt is ga ik er zeker langs en ik mis ze nu al naar alle gezelligheid en de gezellige twee weken dat ik er langs ben geweest.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 23, 2013 4:57 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ja, leuk natuurlijk, twee weken achter elkaar naar hetzelfde circus. Er zijn mensen die dat tweemaal op een dag doen. Maar die werken er dan of zijn familie van artiesten.
Veel nieuwe bevindingen lazen we niet, het meeste schreef je al eerder.

Er is wel iets wat ik niet begrijp. Je gaat twee keer achtereen naar Renz Berlin maar weet nog niet of je wel naar Renz International gaat, dat nota bene twee weken in je woonplaats staat! Want dat is toch zeker een vergelijkbaar circus!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 23, 2013 8:42 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Yoshi als je deze week tijd hebt, je komt maar langs! Pm me maar eventjes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 24, 2013 9:36 am 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
circusmeisje schreef:
Ja, leuk natuurlijk, twee weken achter elkaar naar hetzelfde circus. Er zijn mensen die dat tweemaal op een dag doen. Maar die werken er dan of zijn familie van artiesten.
Veel nieuwe bevindingen lazen we niet, het meeste schreef je al eerder.

Er is wel iets wat ik niet begrijp. Je gaat twee keer achtereen naar Renz Berlin maar weet nog niet of je wel naar Renz International gaat, dat nota bene twee weken in je woonplaats staat! Want dat is toch zeker een vergelijkbaar circus!


volgens mij heeft deze beste jongen al aangegeven weinig tijd te hebben om in apeldoorn naar het circus te gaan.
ja sommige mensen gaan 2x in 1 week
andere zitten achter hun pc verhaaltjes te verzinnen

we mogen blij zijn dat er nog iemand wat schrijft hier over zijn circus bezoeken


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 24, 2013 10:26 am 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Ik ben twee keer bij Renz Berlin geweest omdat het me goed beviel en leuk ontvangen werd door Charlotte en Bernhard. En circusmeisje waar maak je je druk om!! Als ik twee keer naar Renz Berlin ga doe ik dat en als ik nog keer wil doe ik dat weer. Ik heb te minste de afgelopen weken nog iets op het forum geschreven dat met circus te maken heeft!! En gelijk wordt er weer moeilijk gedaan. Als het zo door gaat zal ik niet meer terugkeren op dit forum!! Jammer dat het weer zo moet gaan. En Martijn ik zal wel laten weten als ik langs kom. En ik wens de familie Renz veel succes in Apeldoorn!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 24, 2013 4:57 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nog een gelukje dat we op dit forum mogen genieten van die prachtige en informatieve circusverhalen en beelden van Bas-Roest en MartijnH!
Zonder hen ging er niets meer over circus!

Voorlopig denk en hoop ik bereikt te hebben wat de bedoeling was: Yoshi gaat naar Renz International!
Bedankt Martijn!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 24, 2013 5:13 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Nou ik heb helemaal nog niet gezegd dat ik naar Renz International en als ik ga is dat niet door deze discussie. Veder vindt ik het jammer voor het forum dat er ook in dit topic weer een discussie is ontstaan. (Voor het forum en de mensen die het onderhouden) Want het forum krijgt natuurlijk wel een naam met deze discussies. Maar nogmaals vond ik het geweldig bij Renz Berlin en zijn het hele lieve mensen die ik snel weer hoop te zien. En het was zeker de moeite waard om twee keer een voorstelling te bezoeken!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 24, 2013 5:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
En het was zeker de moeite waard om twee keer een voorstelling te bezoeken!!


Dat laatste trek ik absoluut niet in twijfel, dan begreep je me verkeerd.

En over het wel of niet bezoeken van Renz International: uiteraard moet en mag je dat helemaal zelf weten!
Ik vroeg je alleen maar wat en daar had je ook gewoon antwoord op kunnen geven.
Nog even en je gaat juist niet omdat ik een poging deed je er naartoe te laten gaan!
Het moet niet gekker worden....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 24, 2013 5:47 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1151
Inderdaad circusmeisje het moet niet gekker worden......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 24, 2013 7:16 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
circusmeisje schreef:
Nog een gelukje dat we op dit forum mogen genieten van die prachtige en informatieve circusverhalen en beelden van Bas-Roest en MartijnH!
Zonder hen ging er niets meer over circus!



Gelukkig met jouw toeristenverhalen wel......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo sep 25, 2013 4:02 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Klopt! Geen toeristenverhaal zonder circus!! Tot nu toe dan.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.