Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 3:04 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Renz Berlin in Lemmer
BerichtGeplaatst: di apr 28, 2015 5:08 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Joop van der Lei stuurde me een foto repo uit Lemmer.
Afbeelding

De rest op:
http://naskast.synology.me/album/displayimage.php?album=486&pid=14396&slideshow=5000#top_display_media

Een recensie van Joop komt er aan!

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Renz Berlin in Lemmer
BerichtGeplaatst: do apr 30, 2015 4:43 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2005 10:42 pm
Berichten: 338
Locatie: leeuwarden
PRIMA SHOW RENZ BERLIN IN LEMMER.

Dit jaar voor eerst niet bij de premiere van circus Renz Berlin in Nijkerk geweest maar Lemmer was een mooi alternatief.Het circus stond mooi opgesteld aan de Lappedijk aan de rand van het centrum de kamelen en olifanten en andere dieren hadden de ruimte om lekker los te lopen voor het publiek zeer aantrekkelijk.
Om 19.00 uur begon het spektakel Sarina Renz verwelkomde het hooggeëerde publiek en kondigde het eerste nummer aan de Friese hengsten gepresenteerd door Enrico Frank gelukkig weer met 4 prachtige Friezen door ziekte waren 2 Friezen in 2014 overleden maar het liep weer als een trein hierna het jockeynummer van Madeleen Renz weer uitstekend gebracht en het word steeds beter een genot om te zien daarna de hoelahoep van Sarina het gaat weer prima.Hierna de nieuwe artiesten jammer dat Didier gemist heeft maar zelfs ik had ze bijna gemist door autopech van deze artiesten kwamen ze pas om 18.15 aan bij het circus maar wel zo professioneel om direct op te treden het zijn 3 artiesten en komen uit Frankrijk.De ene dame bracht een fantastisch jongleer nummer met balletjes,keulen en ringen en diabolo,s persoonlijk vind ik het een topnummer alles in een hoog tempo gebracht na de pauze bracht de andere dame een prima antipode nummer zag er ook prima uit ze hebben ook nog een fietsnummer maar door tijdgebrek in de voorbereiding lukte dat niet.
Verder voor de pauze nog het bordjesact van de fam.Kaiser die ook de tussen de nummers door de clown uithing dit samen met het zoontje van Sarina en Costi en na de pauze bracht hij zijn zijn Rola Rola act verder was er natuurlijk nog het hondennummer van Babbel de ringtrapeze van Madleen die steeds beter word een topartieste in de dop.
Verder de prachtige kamelen van Enrico die tevens een groot en klein paard presenteerde nieuw voor dit jaar en de illusie act van de Fam.Renz met het debuut van Maryan als assistent en dan natuurlijk de slotact de befaamde olifanten van Bernard Renz waarschijnlijk dit jaar voor het laatst te zien de oude dames allebei rond de vijftig jaar deden het weer prima hun best en het zou jammer zijn als dit niet meer te zien zal zijn de dierenmaffia krijgt helaas veel te veel macht en dit is nog maar het begin de manegepaarden zijnhet volgende slachtoffer en waar gaat het over er zijn welgeteld een stuk of tien wilde dieren in Nederland met o.a.6 olifanten en 2 zebra,s en nog wat tijgers.
Maar terug Naar Renz Berlin het was tijd voor de finale alle artiesten kwamen voor de laatste keer in de piste Sarina bedankte het publiek voor hun aanwezigheid en ik geloof dat elke bezoeker tevreden naar huis ging dus wil je een leuke voorstelling zien kom eens kijken deze week in Putten en binnenkort in Epe en Bilthoven.

_________________
maak van iedere dag een circusdag


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Renz Berlin in Lemmer
BerichtGeplaatst: do apr 30, 2015 5:50 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Zo zie je maar weer, je kunt nooit te vaak naar het circus gaan!
Ik dacht aan de hand van de leuke foto's al: toch op punten een andere voorstelling dan die ik een week eerder zag.....!
Veel zullen we ze dit jaar in het Noorden niet meer te zien krijgen, heb ik begrepen. In tegenstelling tot vorig jaar.
Ach ja, het kan niet altijd feest zijn.
Maar andere spelers in andere tenten gaan we nog wel zien.....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.