Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 08, 2024 9:16 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mar 17, 2014 8:30 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Circus Kastello geeft eind deze week voorstellingen in Wichmond. Niemand op het forum kende Wichmond totdat Circus Amara vorige jaar in Wichmond stond. Nu het tweede circus. Het lijkt wel of ik circussen aantrek nu ik twee jaar in Wichmond woon.

Vanmiddag ben ik een kijkje gaan nemen en was het circus al aanwezig. Ik zal deze week jullie op de hoogte houden met een aantal foto's. Heb even om toestemming gevraagd en gelijk een praatje gemaakt met de directeur en zijn vrouw.

Nu hier de eerste foto's van deze week:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was hem voor vandaag waarschijnlijk morgen weer. Ze zijn momenteel met de tent bezig.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma mar 17, 2014 9:03 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5472
Locatie: Belgie
Dat is leuk Yoshi !


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 18, 2014 10:29 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ik ben zondag in Wichmond, stuur anders maar even een mailtje als je toevallig ook daar bent Yoshi!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 18, 2014 4:17 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
MartijnH schreef:
Ik ben zondag in Wichmond, stuur anders maar even een mailtje als je toevallig ook daar bent Yoshi!

Ik heb zondag helaas iets anders. Maar heb wel aan de directie vertelt dat ik jou ken via het forum en toen was het alles goed :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mar 18, 2014 9:08 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
De tent staat inmiddels overeind en Circus Kastello is klaar voor Wichmond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was hem weer voor vandaag Donderdag een paar foto's als de lampjes branden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr mar 21, 2014 8:01 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Vanmiddag naar de premier van Circus Kastello in Wichmond geweest. Voor dat ik een over het programma vertel wil ik eerst duidelijk maken dat dit circusje een echte circussfeer uitademend en alles verzorgt is. Van de hekjes voor de tent tot de kostuums alles is verzorgd. Veder wil ik de de directeur en zijn vrouw bedanken en vooral zijn vrouw voor de gezellige klets praatjes en gastvrijheid.

Afbeelding

Dus vanmiddag was ik om 15.30 aanwezig op het circusterein. Eerst een paar buiten foto's gemaakt geen show foto's want John was niet mee. Na het rondje om de tent even een paatje gemaakt. En toen was het tijd voor de voorstelling. Die erg goed bevallen is. De muziek keuzen het licht en het geluid zijn zeer goed te noemen voor een familie circus. Ook is de circustent van binnen mooi aangekleed met artiesteningang en een mooi piste met zaagsel. En dan begint de voorstelling geopend door de directeur die daarna twee zwarte paarden en vrijheids-dressuur presenteert. En erg leuk dressuur en met veel afwisseling. Er zit nog een dierennummer in het programma. Namelijk een leuk honden nummer met 1 klein hondje. Veder ziet men een stoelenbalans act en handstand en een kin balans act met in totaal 7 stoelen. Ook zien we Mis Cindy met een Diabolo act, een Strakke draad en Hoela Hoep. Tevens nemen vader en dochter de clownerie voor hun rekening. Ook is er een lucht nummer in het programma met ringen. Veder presenteert het gehele gezin nog een cowboy act en een vuurspuwer.
act. En dan na een uur en half staan er vier artiesten in de piste voor de Grande Finale.

Conclusie: Voor het eerste circusbezoek van het jaar was het een geweldig circusje. Met een goed gevulde restauratie was het genieten in de pauze en ook konden de kinderen pony rijden en ging het verdiende geld ook naar de dieren. Was het een top bezoek en wil ik vooral Beatrix bedanken voor de gastvrijheid, Kletspaartjes en de poster.

Dit was hem weer op naar het volgende circusbezoek!!! Groeten aan iedereen Yoshi Berends.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2014 2:11 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Kletspaartjes

In vrijheidsdressuur?

Gekheid hoor, leuk verslag.
Je foto's worden ook steeds beter, jammer dat je het binnen niet probeerde.
Blijft wel één vraag hangen: waar blijven de beloofde lichtjes?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2014 2:13 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
De beloofde lichts heb ik geen tijd voor gehad. Ben nu in Apeldoorn, mijn broertje moest voetballen en daar ben ik altijd bij!! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mar 22, 2014 2:19 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Dat is logisch, anders loopt de wedstrijd uit de hand!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma mar 24, 2014 2:50 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Was gisteren in Wichmond waar gespeeld werd voor een uitverkochte tent.
Helaas een beetje stug publiek waardoor het applaus uitbleef maar iedereen had weer genoten na de show.

Het circus maakt zich nu op om in Oosterbeek te spelen en vervolgens richting Brabant te gaan


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.