Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 12:25 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2014 2:47 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
Waarbij je waarschijnlijk doelt op de bekende gezichten die tegen een vrachtwagen aangeleund staan.
In andere berichten van verschillende kranten wordt gesproken over 'talrijke vrachtwagens uit heel Duitsland vandaan'. Van familieleden van de circusfamilie'


Inderdeed!
Ik wist wel dat circussen onderling een perfect werkend alarmsysteem hebben voor als er iets gebeurd. Maar kon een-twee-drie geen familie-link leggen tussen de directie van Bellmondo en de leunende mannen. Maar misschien vergis ik me wel.
Oorspronkelijk zijn bijna alle circusmensen wel familie van elkaar, en dan hoef je niet eens terug tot Adam en Eva!
Dus trok ik geen voorbarige conclusies. Tenslotte zouden ze ook nog tot de tegenstanders kunnen behoren, om wat voor reden dan ook! Maar dat leek me wel onmogelijk, want dan stonden ze niet zo rustig te leunen en waren ze ook wel opgepakt....
Dacht nog even dat ze misschien wel geheel toevallig ter plekke waren voor een zakelijke bespreking of de aanschaf of verkoop van dieren. Al is dat laatste uiteraard ook weer zakelijk.....
Wat ik al snel verwierp was dat ze toevallig op ziekenbezoek waren, want dat leek me al te sterk!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2014 9:23 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
De link is vrij makkelijk te leggen.... jij als insider van alles en nog wat zou die link toch ook wel moeten kennen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 3:07 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Niemand weet alles!
En dat wordt nog wat lastiger wanneer iemand die het wel weet het lekker toch niet vertelt!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.