Wiener zet alles bewust heel laat op de website omdat het wel eens voorkomt dat er andere circussen dan dezelfde plekken aanvragen voor dezelfde data of voor de week ervoor of erna. Beetje stom natuurlijk. Maar als je het een paar keer hebt voorgehad ga je wel uitkijken.
En hier in Vlaanderen is alles tenslotte maar een uurtje rijden ( als je niet in een grote file komt te staan natuurlijk

)
Bij ons was er eens het goede idee om met een standje op de braderij te gaan staan
leuk idee: muziekje erbij,pony erbij, kleine animaties als ballonnen, af en toe minioptreden, wij in kostuum, de fakir had zijn slangen bij.
Fijn! Alleen wij spelen in de winter en die braderij was in Juli.
Dan vraag ik me af of dat effect heeft?
en je merkte het: de mensen nemen zo een foldertje en een kortingsbon aan maar achter de hoek liggen ze al weer op de straat!!
kortingsbonnen 5 maand op voorhand uitdelen heeft weinig nut!
Het zal wel wat naambekendheid opgeleverd hebben want nu weet tenminste heel Boom dat er een circus in hun gemeente staat.
Maar of er daadwerkelijk iemand met een kortingsbon van in Juli aan de kassa gestaan heeft in December: ik betwijfel het.
Na een uitgebreid krantenartikel met intervieuw een weekje na de premiere hebben de bezoekersaantallen wel een serieuze boost gehad.
Regionale tv die een verslag doet help ook altijd een handje.