Ietsje teveel eer, denk ik. Niet uitgesloten, maar las nergens eerder dat onze Yosh live in Etten-Leur was.
Goed, ik vergiste me, als ik wat beter naar meerdere foto's had gekeken had dat voorkomen kunnen worden! Bovendien was ik zo vrij om in een eerder bericht al een foto van de paardrijdende Marylin te plaatsen.
Voor we verder gaan eerst nog maar even een kerstfoto van de Holy (whole) Family:

Bijna compleet dan, wat uiteraard ontbreekt Sarah en haar koters vanwege het tegelijk plaatsvindende Kerstcircus in Bonn.
Uiterst rechts is bovendien duidelijk zichtbaar waarom Nadja, de wederhelft van Marlon, niet mee is naar Cuba: vliegen is er in dit stadium niet meer bij (in of buiten de tent...) en met de boot duurde te lang!
Over wie wie is op de foto's met de Andalusiër(s) zal een echte insider (kom op Kevin, we weten dat je nog bestaat.....) het juiste antwoord moeten geven. Mocht het Mandy al zijn dan is ze in korte tijd wel heel flink afgevallen. Zelf denk ik dat er nog een derde juffrouw in het spel is. Kijk maar goed op de foto's van Klawiter: ze rijden om de beurt paard, te constateren door het vergelijken van de topjes!
Wanneer Yoshi's suggestie klopt dan zit (ligt) op onderstaande foto Mandy te paard en staat Marylin er voor:

(en de y hoort bij Marylin in het midden, maar ook daar vergis ik me wel eens in...)