Ja hè, geeft een heel aardig beeld van dit circus. Zoals ik al schreef in mijn verslag, misschien niet alles gloednieuw, maar wel keurig verzorgd!
Het nieuws van vandaag: ze hebben ook de derde speelplaats, Dalfsen, gehaald!
Getuige de tekst en de foto's op de nieuwssite Dalfsen Net:
http://www.dalfsennet.nl/nieuws/300030/ ... lfsen.htmlWeer een keurige reportage, zoals we daar gewend zijn, en er komt vast nog wel meer!
Jammer dat niet iedere plaats een dergelijk medium kent!
De foto's, met als derde onze vriendelijke superbok en als laatste de eerder omschreven ......... staltent! Voordat je denkt dat dit de èchte tent is! Mooi hè?

Johan Bokma is de maker van deze leuke en sfeervolle foto's!
En de kortingsbon voor Dalfsen, maar die komt van de facebookpagina van het circus:

Ha, en ik zie op de eerste foto dat de entree aan de kant van het gemeentehuis en dus ook het centrum komt te staan. Dat lijkt me ook logisch.
Vorig jaar stond hier een ander circus als het ware achterstevoren, geen idee waarom. Hoogstens staat de ingang dan dichter naar het aanpalende parkeerterrein toe.
Maar parkeren kun je ter plaatse overal in ruime mate. Aan de andere kant van het Gemeentehuis en bijvoorbeeld ook gratis onder de gigantische AH aan de overkant van de straat!
Maar let in dat geval wel op de openings- en sluitingstijden!

En zo ziet het er aldaar (ongeveer) vanuit de lucht uit. Want dit is, geloof het of niet, een visualisatie. En dus zijn we enigszins afhankelijk van hoe snel er het afgelopen jaar gebouwd is.
Sommige gebouwen zijn wel echt, zoals het Gemeentehuis bovenaan. Met daarachter dus het circusterrein.
De inrit van de parkeergarage van AH bereikt u door vanaf de brug linksaf te slaan. U vindt die dat aan de rechterkant, ongeveer ter hoogte van de eerste grote boom op dit plaatje.