stalknecht schreef:
FrankCirc schreef:
Circusboy schreef:
Is er iemand die foto's gaat maken van de opbouw?
In 2014 is er iemand gaan filmen in Haarlem -oprijden transporten- dat weet ik nog.
Zeker, daarin is voorzien - er zijn de gehele dag mensen aanwezig

Ik zie nog geen foto's of filmpjes van de opbouw, behalve die symbolische anker in de grond slaan door gerard joling,
dus waar zijn al die fotografen? En waar is Martijn H. de huisfotograaf van het circusforum?
Foto's en filmpjes wil ik zien, und schnell!

Enfin, eerder vanavond schreef ik het volgende elders op dit fijne forum:
(kopieer-plak modus aan)
Heb gerust wat geduld

Meer beelden volgen heus nog wel.
Persoonlijk ben ik er geen fan van om zomaar even iets op internet te kwakken. Beelden worden snel en makkelijk gedeeld en gaan zomaar de wereld over.
Je moet daarom goed weten wat je doet, en wat je wel- en juist niet kan laten zien. Zeker ook omdat het gedeelde werk voor het betreffende Circus, en de vele mensen die daar werken (en een boterham moeten verdienen), van een bepaalde kwaliteit moet zijn. Je hebt het immers wel over andermans imago cq reputatie, het hele hebben en houwen van hardwerkende mensen die jaar in jaar uit hun nek in een zakelijk onzekere strop durven steken. Het is iets waar de betreffende Circusmensen volledig afhankelijk van zijn. ''Even snel iets publiceren'' is om die reden geen optie - daarbij: je moet zoiets gewoon niet willen.
Als je daadwerkelijk Circusliefhebber bent, dan ga je om tal van redenen zorgvuldig om met de belangen van het Circusbedrijf.
Geduld is een schone zaak

(kopieer-plak modus uit)
Dan bedoel ik, uiteraard, met name het videowerk. Dat vergt nu eenmaal veel meer tijd en aandacht.
''Und schnell'' gaat niet op.
Vriendelijke groet,