Kiwi schreef:
A3ana schreef:
Je hebt inderdaad je eigen eten bij elkar gezocht tot je honger kreeg en het vliegtuig naar huis nam of naar je hotel, met een goed gevulde minibar o.i.d. Yeps zo kan ik ookoverleven!
Je weet niets helemaal maar dan ook helemaal niets van me, dus hoe kun je zoiets beweren?
Ik zeg ook helemaal niet dat je een jaar in een klein kooitje niet zult overleven, ik zeg dat ik gelukkiger zou zijn in de wildernis dan jij je vervelend en opgesloten in een kooitje. En zoals ik al zei: ik zou liever korter leven en wel gelukkig zijn, dan goed verzorgd worden, lang leven maar me kapot vervelen en niet mogen doen wat ik zelf zou willen. En dat is de meest normale reactie van mensen en andere dieren, je huichelt als je dit zou durven ontkennen.
En ik draai niet om de pot, jij reageert gewoon niet op de dingen waarvan je weet dat ik gelijk heb. Maar dat is hier op het forum meer regel dan uitzondering.
Jij krijgt gewoon niet het antwoord wat je wil horen, dat is wat anders! Ik ga je geen gelijk geven dan zou ik pas huichelen.
En in principe doe je precies hetzelfde wat je mij en andere mede forumers verwijt op zaken reageren waar je weinig of geen weet van hebt. Want ieder is toch immers overtuigd van zijn of haar gelijk. Maar als je hier van uitgaat hoef je geen forum te beginnen. Geen discussie aan te gaan. Gewoon mondje dicht. En ieder voorzich, maar daar wordt de wereld saai van. Een forum is toch juist om te discussieren,?
Wanneer ik zeg dat je rond de pot heen draait, Je op safari gaat, overnacht in wildernis en je eigen eten bij een moet zoeken noem ik. Ik geen leven in de Wildernis je kunt namelijk op elk moment er uit stappen het vliegtuig naar huis nemen, of naar je hotel naar je goed gevulde minibar of weet ik wat. Dit noem ik geen wildernis of overleven sorry!
Dit is een vrij gekozen vakantie-tochtje, iets anders dan naar texel wel is waar maar ongeveer zoiets. Je gaat op een gegeven moment weer naar je veilige huisje terug. Dat mensen dit overleven noemen prima,..
Ik ga mijn antwoorden op mijn visie over het circusverblijf niet herhalen dit is intussen wel bekend!
Kiwi schreef:
A3ana schreef:
] "dierenliefhebber"
En dan nog iets; ik ben zeker dierenliefhebber tussen aanhalingstekens omdat ik geen dieren wil misbruiken voor mijn eigen genot?
Ik houd heel wat meer van dieren en ik heb heel wat meer respect voor ze dan jij in ieder geval!
Ach, wat moet ik hier nu mee????