Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 7:21 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr aug 13, 2010 3:44 pm 

:D @Hans, het is begrijpelijk dat dat forumleden een 2011 FANTASY hebben :D . En volgens mij een goed teken: het circus is niet dood, HET CIRCUS LEEFT!!!!!!!, Misschien een nieuwe TOPIC: Programma Fantasy 2011, Maar Hans laat het circus meer naar buiten brengen over het programma, want de fans worden gek(lol) van nieuwsgierigheid en dan krijg je veel speculatsies. Maar daar kan ons circus, jij en ik trots op zijn dat zoveel mensen meeleven met "HET NEDERLANDS NATIONAAL CIRCUS HERMAN RENZ!!!!!!!!
Hier op het forum heb ik nog niets gelezen dat mensen bezig zijn met de programma's in 2011 van welk circus dan ook!!!!! En zelfs
1 eenvoudige BOERENL..(je weet wel(lol)?) als ik, denkt dat er iets over het 100 jarig bestaan bij zal zitten. :lol:
:mrgreen: Hans, ik weet dat jij altijd de belangen van ons circus voor op stelt en dat waardeer ik, maar je moet begrijpen de FANTASY van ons CHR-fans!!! :clown

BerichtGeplaatst: vr aug 13, 2010 6:22 pm 

Achter de schermen wordt al keihard gewerkt aan de jubileum schow van 2011. De naam van de show is al bekend(hier nogniet genoemd) maar ik laat het aan Circus Herman Renz over om deze informatie naar buiten te brengen.

BerichtGeplaatst: vr aug 13, 2010 7:08 pm 

@Guido, vind ik verstandig van jou :D ,(Als je echt iets weet moet je het natuurlijk voor je houden)

BerichtGeplaatst: za aug 14, 2010 1:32 am 
@henk
Ja de forumleden willen idd graag info over hun geliefde circus. Als fan behoor je ook gek te worden van nieuwsgierigheid. Jij weet net zo goed als ik dat de renz fanclubdag meestal het moment is voor de directie om de nieuwtjes voor het volgend jaar bekend te maken. Sommige fans krijgen soms tijdens bezoek al wat info, maar het siert hen dan om, zoals Guido, dit nog even niet aan de grote klok te hangen. Onderling zouden zij daar met elkaar over kunnen spreken (via dit forum kun je iemand persoonlijk een berichtje sturen) zou ook telofonisch of per persoonlijke mail kunnen. Voorwaarde is dan wel dat je dat vervolgens weer niet op dit forum of andere openbare internet plek gaat plaatsen.

Berichtonderwerp: Herman Renz voelt nattigheid
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 11:29 pm 

Circus Herman Renz genoodzaakt voorstelling af te gelasten
Lelystad – Het Nederlands Nationaal Circus Herman Renz is genoodzaakt de premièrevoorstelling in Lelystad af te gelasten. Zware regenval en de daardoor slechte conditie van het circusterrein aan de Houtribdreef maken het onmogelijk om het tentencomplex op tijd gereed te krijgen.
De bouwploeg van het circus werkt met man en macht om de grote speeltent die plaats biedt aan 1200 gasten nog voor het einde van de avond gereed te krijgen, zodat publiek het komende weekend alsnog kan genieten van de bijzondere circusshow. De voorstellingen van morgen -die om 16.30 uur en 20.00 uur plaatsvinden- gaan door.
Eerder week Nederlands grootste circus al uit van Batavia naar een nieuwe locatie bij ‘De Veste’ in Lelystad, maar ook deze locatie bleek niet bestand tegen het noodweer. Grote problemen ontstonden toen zelfs ingehuurd materieel niet in staat bleek de oplegger met daarop masten en tentzeil op zijn plaats te krijgen.
De dieren van het circus zijn allemaal op een droger gelegen stuk van het terrein gehuisvest. Groot geluk daarbij is, dat zij al gisteravond op de plaats van bestemming waren voordat de regen roet in het eten gooide. Nooit eerder werd een voorstelling vanwege problemen bij de opbouw afgelast.
Voor meer informatie met betrekking tot Circus Herman Renz kijkt u op www.renz.nl

BerichtGeplaatst: vr aug 27, 2010 11:24 am 

Op onderstaande link kun je een radioprogramma beluisteren waarin Robert Ronday vertelt over volgend jaar. Circus Herman Renz bestaat dat 100 jaar. Hij wil beginnen heel klassiek met paarden, een circusdirecteur met een hoge hoed en na de pauze eindigen in een moderne sfeer. Verder laat hij vallen dat ze volgend jaar waarschijnlijk geen olifant hebben.

http://www.nps.nl/page/programma/424/ku ... sdirecteur

BerichtGeplaatst: za aug 28, 2010 3:02 am 

Ik ben afgelopenmiddag(27/8) naar circus Herman Renz in Lelystad gweest. Ik trof inderdaad een modder annex waterballet aan. :o
Voor het publiek waren voorzieningen getroffen om met droge voeten binnen te komen. :clown
De dieren stonden er prachtig en droog bij, dat had ons nederlands nationaal circus zoals gewoonlijk weer prima verzorgd!!!! :D
:D De voorstelling was weer geweldig ondanks veel water en nog meer modder gaven alle artiesten, muzikanten en medewrkers 100%, zodat de show weer op hoog niveau was :D
:| Maar de zorgen voor de directie zijn nog niet over, want hoe komen ze heelhuids van het terrein en in Geldermalsen kan men het terrein niet op :twisted:
Ik wens de Renz mensen veel sterkte de komende tijd!!!!!!

BerichtGeplaatst: za aug 28, 2010 10:52 am 
Site Admin

Leuke reportage vanuit Nieuw Vennep

http://www.youtube.com/watch?v=XfI9gxOQmfw

BerichtGeplaatst: do sep 02, 2010 8:04 am 

Afbeelding

Nederlands Nationale Circus Herman Renz in Noordwijk

http://www.nufoto.nl/fotos/166804/neder ... dwijk.html

BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 2:21 pm 

Circus Herman Renz on the move.

Tussen Etten-Leur en Horst reed uw verslaggever een keertje mee.

Eerst containers laden in Etten-Leur.

Afbeelding

Afbeelding

En dan opweg naar Horst.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De aankomst in Horst.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen leeg weer terug naar Etten-Leur waar we tijdens de Pauze van de voorstelling aankwamen.

Tot zover deze transport repo.

BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 3:03 pm 

Onze duitse circusvrienden van chapiteau.de zijn op bezoek geweest bij Circus Herman Renz en schreven de volgende positieve recensie.

http://www.chapiteau.de/2010/hrenz/hrenz.htm

BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 3:54 pm 

Guido schreef:
Onze duitse circusvrienden van chapiteau.de zijn op bezoek geweest bij Circus Herman Renz en schreven de volgende positieve recensie.

http://www.chapiteau.de/2010/hrenz/hrenz.htm

Bravo Circus Herman Renz !!!!! Een circus waar Nederland trots op kan zijn.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+02:00