kevin schreef:
Guido schreef:
Ik krijg er nog geen WOW gevoel van maar wieweet...

Hoe bedoel je ik krijg er geen wow gevoel van? dat een "klein" circus niet in een stad goed kan draaien? De mensen kunnen bij Freiwald net zo blij of misschien wel blijer de tent uit gaan dan bij bv Renz of Moskou. Ze zullen alleen naar de grote bekende namen verlangen als ze een slechte show hebben gezien en/of zich bedrogen voelen. Maar ik denk dat we allemaal wel kunnen vaststellen dat dit bij Freiwald niet het geval is. Niet omdat ik connecties heb met Freiwald oid. maar ik denk dat dit qua programma, verlichting etc wel een van de mooiste kleine circussen is die momenteel in NL reizen. En nu niet gaan zeggen: En bongo dan, want die zijn misschien wel mooi van buiten maar het programma stelt qua dieren etc niets meer voor. Met alle respect voor Bongo overigens.
Ik denk dat Freiwald in Breda wel goed kan draaien als ze het goed aanpakken met reclame.
Ik wil Freiwald niet klein noemen maar meer middenmoot en met de nummers die ze brengen zit het over het algemeen ookwel goed. Alleen denk ik dat het volk toch iets groters verwacht op het Chasseveld en natuurlijk hoeft iets groters niet automatisch beter te zijn. Ze staan er 2 weekenden dus denk ookwel dat ze genoeg publiek zullen gaan trekken en misschien wel meer dan ze aankunnen op de drukste dagen. Als de dixies dat maar aankunnen

Ik ga zeker een keer naar de voorstelling om het WOW gevoel te gaan beleven.