Franz Renz International Het Circus Franz Renz international staat nog tot en met zondag op het terrein van Dima in Deurne.
Het Circus staat een beetje krap opgesteld maar ziet er verzorgd uit, vooral de kassawagen is indien deze compleet opgebouwd zal staan een plaatje.
Het programma is een echt Duits Familieprogramma met enkele dierendressuren en eigen nummers.
Gestart werd met een mooie paardendressuur met 3 mooie witte paarden die enkele standaardtruckjes deden en eigenlijk niet bijgestuurd moesten worden.
later zien we 2 paarden nog samen met 2 kamelen wat ook een mooi plaatje opneemt.
Verder nog pony's die gepresenteerd worden door een jongeman met te grote schoenen ,want die liep nogal heel erg raar door de piste heen.
Clownsnummers heb je niet , 1 clownsnummer wel. de bekende stoelenbalans met 4 heren uit het publiek.
De Clownerie kan naar mijn mening nog wel stukken beter.
Andere nummers gepresenteerd door de Renz-Sisters zijn ook alle boven het gemiddelde wat je in een familiecircus ziet.
Leuke dansjes en kostuums maken vaak het nummer toch af. Er werd ook veel moderne muziek gebruikt zo werd er gehoolahoopt op Waka Waka en het jongleursnummer begon met Alors und Danse.
Dat jongleursnummer vond ik erg leuk, jammer dat de man af en toe wat nerveus leek waardoor er wel eens een balletje viel.
De Rekwisiteurs vond ik trouwens ook erg grappig, een paar van die oudere mannen met grote snorren... heerlijk fout maar wel leuk.
ik heb ook foto's.

- Komt meer -