Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 5:23 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Herman en Diana
BerichtGeplaatst: zo mar 13, 2011 3:26 pm 

Vandaag is het alweer 15 jaar geleden dat we onverwachts afscheid hebben moeten nemen van Herman en Diana van Nederlands nationaal circus Herman Renz.

Ik kan het afschuwelijke nieuws dat we kregen nog helemaal voor de geest halen. Vreselijk dat 2 zulke lieve en jonge mensen uit het leven werden gerukt. Even leek het erop dat het circus zou moeten stoppen, maar gelukkig is dat niet gebeurd.

Wat zullen ze trots zijn op diegene die het circus levende hebben gehouden en in het gedachtengoed van Herman en Diana het circus hebben voortgezet.

Herman en Diana nooit vergeten, altijd bij en met het circus verbonden, jullie laten dit gouden randje extra glimmen.

the show most go on

Laatst gewijzigd door RoMi op zo mar 13, 2011 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichtonderwerp: Re: Herman en Diana
BerichtGeplaatst: zo mar 13, 2011 3:49 pm 
voor een ieder die hier nog bij stilstaat sterkte vandaag

BerichtGeplaatst: zo mar 13, 2011 3:52 pm 

RoMi schreef:
Vandaag is het alweer 15 jaar geleden dat we onverwachts afscheid hebben moeten nemen van Herman en Diana van Nederlands nationaal circus Herman Renz.

Ik kan het afschuwelijke nieuws dat we kregen nog helemaal voor de geest halen. Vreselijk dat 2 zulke lieve en jonge mensen uit het leven werden gerukt. Even leek het erop dat het circus zou moeten stoppen, maar gelukkig is dat niet gebeurd.

Wat zullen ze trots zijn op diegene die het circus levende hebben gehouden en in het gedachtengoed van Herman en Diana het circus hebben voortgezet.

Herman en Diana nooit vergeten, altijd bij en met het circus verbonden, jullie laten dit gouden randje extra glimmen.

the show most go on!!!!!

Heel veel dank voor je mooie woorden!!!!!!

BerichtGeplaatst: zo mar 13, 2011 5:59 pm 

RoMi schreef:

Wat gaat de tijd hard zeg!
Alweer 15 jaar geleden.
Het lijkt wel of het gisteren gebeurt is.
Als ik de beelden terug zie krijg ik er nog steeds kippevel van.

Ik ga net als ieder jaar als Renz in Amsterdam staat een bezoekje brengen aan de laatste rustplaats van deze 2 lieve mensen op Begraafplaats Zorgvlied en daarna ga ik naar de show toe en dan denk ik bij me eigen als ik de show weer zie: Wat zullen Herman en Diana trots zijn op hun mensen!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00