Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 5:11 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mar 27, 2011 9:54 pm 

Houd deze site binnekort allemaal maar in de gaten er komen o.a. foto's van de opbouw/transport/show.
Morgen avond komt er een uitgebreide fotoreportage van de aankomst van vandaag.

http://www.kermisvenray.com/herman-renz-2011.html

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 1:48 am 
We verheugen ons er nu al op.

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 2:22 am 

Milko is al 20 jaar het gezicht van circus Herman Renz, smaken verschillen, maar ik vind, en velen denk ik, dat hij het goed doet. :D
Is toch leuk hoe hij tegen het publiek doet(klein beetje a la Youp), vind ik persoonlijk. 8)

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 8:31 am 
Tja, zie ik het misschien niet goed. Maar ik zie het door mijn ogen en wat dat betreft is het altijd: smaken verschillen. Ik ben persoonlijk gek op bijvoorbeeld Les Rossyan, David Larible, de clown die momenteel bij Sydney circus werkt, onze eigen Shepperds etc. Maakt niet uit. Iedere artiest heeft zijn of haar publiek.

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 8:50 am 

alfons schreef:
Tja, zie ik het misschien niet goed. Maar ik zie het door mijn ogen en wat dat betreft is het altijd: smaken verschillen. Ik ben persoonlijk gek op bijvoorbeeld Les Rossyan, David Larible, de clown die momenteel bij Sydney circus werkt, onze eigen Shepperds etc. Maakt niet uit. Iedere artiest heeft zijn of haar publiek.

Met deze clowns is ook niets mis mee. gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde. Bij Sydney ben ik nog niet geweest, komt denk ik nog wel.

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 1:38 pm 
Ik vindt de vergelijking met Youp wel ver gaan. Iedereen zijn eigen clown dat is waar.

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 7:26 pm 

Naar waar zijn de Ghanese acrobaten getrokken?
Hadden niet misstaan in het huidige thema.

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 7:30 pm 

I'm so sorry.. maarre oke, nooit verteld... maar ik ben blij dat de ghana boy's weg zijn! 1 van die gozers viel me in a'dam telkens lastig! Tja, in ieder stadje een ander schatje hé? Maarja dat maakte wel dat ik me er niet geheel prettig voelde op het terrein.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe show en de foto's! Wat voor paarden zijn er nu? Arabieren??

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 7:45 pm 

Circusboy schreef:
Naar waar zijn de Ghanese acrobaten getrokken?
Hadden niet misstaan in het huidige thema.

Die zitten bij Circus Barelli in Duitsland.
Last-minute daar nog toegevoegd want begin dit jaar waren ze druk op zoek naar een circus.

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 7:47 pm 
Dus Bessy, Je moet helemaal naar Duitsland... :lol:

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 7:58 pm 

alfons schreef:
Dus Bessy, Je moet helemaal naar Duitsland... :lol:

Hallo Alfons,

Het spijt me voor die gozer... maar ik ben zeker niet geintresseerd in hem... dus nee, duitsland gaat hem niet worden :lol:

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 8:36 pm 
Sportieve reactie Bessy. Weet je wat het is: Die jongens moeten twee maal tien minuten per dag hun kunstjes doen en vervelen zich de rest van de dag vreselijk. Wist je dat ze vaak helemaal aan de achterkant van het circus worden gezet.

BerichtGeplaatst: ma mar 28, 2011 8:41 pm 

@ Alfons,

Vorig seizoen bij Renz, kwamen ze wel meerdere keren de piste in en ze stonden ook vlakbij de circus tent met hun wagen,maar waar ze stonden.. dat was in a'dam.

Maar idd zei die, dat ie alleen zn company had en verder niemand. Toen mn ouders op het terrein waren, wilde hij zelfs dat ik hem voorstelde aan mn ouders. Hij wilde trouwens ook dat ik hem de stad liet zien. Hij wilde mijn thuis zien... en nja er was dus niks tussen hem en mij... neej, hihi ook geen vriendschap. Dus waarom voorstellen aan mijn ouders?? En neej, hij mag ook niet mn thuis zien:P.

BerichtGeplaatst: di mar 29, 2011 8:21 pm 
Inmiddels is de naam op vakantieveilingen veranderd in Herman Renz. Ze luisteren dus echt mee en als dat zo is:
Dan hebben jullie er een fan bij omdat ik het altijd mooi vind als goede kritiek opgepakt wordt. Ik vindt Milko opeens ook veel leuker nu.

BerichtGeplaatst: di mar 29, 2011 9:50 pm 

vandaag bij Herman Renz geweest en van verre kun je de prachtige naam

HERMAN RENZ zien schitteren

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00