Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 5:17 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circus Herman Renz in Breda
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 10:59 am 

Na Oss is het de beurt aan Breda om Circus Herman Renz te ontvangen. Hier wat foto's van de aankomst van het eerste transport.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een bandje wisselen en danweer terug naar Oss.
Afbeelding

Later meer.

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 6:14 pm 

Vandaag is er druk gebouwd en gepoetst op het Chasseveld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De nieuwe reclamejongen is goed bezig in Breda.
Afbeelding

Later meer.

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 1:38 am 
http://www.bndestem.nl/regio/breda/8488 ... -Breda.ece

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 9:17 am 
Site Admin

Hans schreef:
http://www.bndestem.nl/regio/breda/8488928/Circus-Renz-viert-eeuwfeest-met-Celebration-in-Breda.ece

Valt me nog mee dat ze het niet over circus Rens hebben. de nieuwe HERMAN letters op de tent zeker te klein? Valt me wel tegen van een krant als BN/De Stem.

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 10:42 am 

geen kinderen in een circus toch?

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:23 pm 

Bas-Roest schreef:
geen kinderen in een circus toch?

Saai alleen grote mensen in een circus, kinderen lachen het hardst :)

Voor iedereen die trouwens morgen naar Breda zou willen komen om het muziekfestival bij te wonen, deze zijn voor de komende drie plaatsen helaas afgelast.

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 11:32 am 
Site Admin

Het programma neemt steeds vastere vormen aan. De eenden hebben een nieuw nummertje geleerd van Frenky.

Afbeelding

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 11:49 am 

Gisteren ben ik naar Circus Herman renz geweest.
Het was niet zomaar een dag maar het was de wereld circus dag!
Bij Herman Renz waren er verschillende dingen te doen zoals: speurtochten, repetities van artiesten en orkest, dieren leraren gaven uitleg over hun dieren, een vragenronde en een leuke ruilbeurs in de foyertent.

's middags mocht ik een kijkje bij het orkest nemen dat vond ik helemaal geweldig omdat ik zelf ook drum, en ik vind de muziek altijd fantastich!
's avonds was het dan zover veel genodigde waren aanwezig, want er werd iets heel bijzonders uitgereikt. Anneke olivier presenteerde een prachtig boek over haar zelf en het leven in het circus!

Kortom het was een geslaagde dag.
nu wat foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ingo Stiebner gaf uitleg over zijn zeeleuwen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het dan. Circus herman Renz bedankt!

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 12:06 pm 

beste circusvrienden namens de directie van circus Herman Renz heel heel hartelijk dank voor de steun en hulp die wij de afgelopen 16 jaar Herman Renz van jullie hebben gekregen .zonder jullie vertrouwen en mooie woorden hadden wij het een stuk moeilijker gehad .en ook circusweb allemaal bedankt .en ook voor de toekomst wij zullen der alles aan doen om het nog mooier en nog beter te maken. wij als directie zullen altijd voor de naam Herman Renz blijven knokken .en dat lukt alleen met jullie steun .ook namens Anneke bedankt .groet en tot ziens bij het enige echte circus Herman Renz.en op naar de volgende 100 jaar .Renz is pas Herman Renz als er Herman voor staat.. groet :clown

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 2:50 pm 

Ik heb gisteren de avondvoorstelleng gezien en ik moet zeggen: SUPER!!!!!!!!!!!!

Aan het begin van de voorstelling werd er een boek over Anneke Olivier gepresenteerd wat ik in de pauze gelijk met de DVD van "Jungle Fantasy" heb gekocht.

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 4:34 pm 

Commanderjeep schreef:
beste circusvrienden namens de directie van circus Herman Renz heel heel hartelijk dank voor de steun en hulp die wij de afgelopen 16 jaar Herman Renz van jullie hebben gekregen .zonder jullie vertrouwen en mooie woorden hadden wij het een stuk moeilijker gehad .en ook circusweb allemaal bedankt .en ook voor de toekomst wij zullen der alles aan doen om het nog mooier en nog beter te maken. wij als directie zullen altijd voor de naam Herman Renz blijven knokken .en dat lukt alleen met jullie steun .ook namens Anneke bedankt .groet en tot ziens bij het enige echte circus Herman Renz.en op naar de volgende 100 jaar .Renz is pas Herman Renz als er Herman voor staat.. groet :clown

Het publiek en de fans van het Nederlands Nationaal Circus Herman Renz zullen zeer zeker dit mooie circus trouw blijven en blijven bezoeken. De kwalitatieve hoogwaardige voorstellingen die jullie jaar op jaar brengen kent zijn gelijke in ons land niet. Gisteren in Breda genoten van een schitterende voorstelling. Wat dit circus ook groot maakt is de enorme professionele benadering van circus maken, zonder de circustraditie te vergeten!!!! Zowel artiesten als directie zijn voor iedereen benaderbaar en aanspreekbaar.
Ik wens het mooiste circus van Nederland, het Nederlands Nationaal Circus Herman Renz een fantastisch en succesvol seizoen.

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 1:34 pm 

Na een week circusplezier in Breda heeft Circus Herman Renz de stad inmiddels verlaten, de reclameborden zijn weer weg en de winkelstandaards worden vandaag weer opgehaald. Het enige wat achterblijft is de cirkel waar het zand en zaagsel lag.

De showfoto's mogen natuurlijk niet ontbreken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er komt meer.

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 1:42 pm 

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 1:51 pm 

beste guido super fotos .hier nog een leuk linkje .moet in europa ook gebeuren .groet :clown http://frontpage.fok.nl/nieuws/439925/1 ... boden.html

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 3:22 pm 

Het grote geheim van de zaterdagavondshow was de boekuitreiking van het boek van Anneke Olivier. Twee jaar lang is er in het diepste geheim gewerkt aan het boek "Klein krijgen ze me niet" waarin Anneke verteld over haar leven in het Circus.

Afbeelding
Milko weet nog niet precies wat er gaat gebeuren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anneke gefeliciteerd met je boek en dat er maar veel van over de toonbank mogen gaan.

En hierbij wil ik Circus Herman Renz bedanken voor de gastvrijheid de afgelopen week in Breda.

"Celebration" staat als een huis, heel veel succes komend seizoen!!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00