Madonna in de pauze van de Super Bowl
Kijk, hier heb je als meisje nu helemaal geen verstand van. Wel van Madonna en ook wel eens van de Super Bowl gehoord. Maar ik zou niet weten om wat voor sport het gaat. Het kan American Football zijn maar ook wel Honkbal of Baseball, weet ik veel. Ook weet ik niet eens of die finale al geweest is of nog moet komen.
Ik las ergens dat Madonna er in de pauze op gaat of ging treden samen met Cirque du Soleil. En ze een liedje zou zingen van haar nieuwe album. Dat is natuurlijk lekkere reclame voor haar want er kijken maar liefst 162 miljoen mensen naar die finale. Zoiets kan natuurlijk alleen maar in Amerika. Nu voor haar maar hopen dat ze niet weggedrukt wordt door de reclame, maar dat zal wel afgesproken zijn. Want die reclame, waar altijd om gevochten wordt, is ook al heel beroemd door de speciale filmpjes, onder meer van het biermerk Budweiser. Met van die prachtige paarden, Clydesdales, de Schotse tegenhanger van de Shires, de grootste paarden ter wereld. Soms wel met een schofthoogte van 2 meter. Ik geef niet eens zoveel om paarden, maar die filmpjes kun je wel heel om lachen. Onder het biermerk kun je ze vinden op You Tube.
Ik weet ook niet of de foto van nu is of van een keer dat Madonna eerder met Cirque du Soleil optrad in 2004.