Bas-Roest schreef:
zozo circusfan ook druk bezig met vrienden maken hier
Als ik vrienden wil maken, dan ga ik wel op facebook of twitter rondhangen, maar daar zit ik dus niet op, want ik heb gewoon vrienden irl,
dus op virtuele nep "vrienden" zit echt niet te wachten.
Daarnaast probeer ik gewoon eens een ideetje op te gooien, maar dat word dus langs alle kanten compleet de grond ingeboord,
want buiten de box denken is niet aan de conservatievelingen hier besteed, en is het net alsof ik een religie op de schop wil gooien,
en men daarbij compleet over de rooie gaat. "oh een circus dat in de winter doordraait, oh nee, dat kan niet, gaat niet, wil niet, lukt niet,
want die heeft dit meegemaakt, die heeft dat meegemaakt, dus kan het niet." Alsof we hier 6 maanden siberische toestanden hebben.
2 sneeuwvlokken en de noodtoestand word meteen afgekondigd, en gaat men maar 15kmh rijden ipv 50, want wat een weer zeg! Paniek!
Verder heb ik volgens mij al 2x geschreven dat men dan ipv een zomerstop, dan een winterstop kan houden, en die tijd dan gebruiken
voor als er even 2 dagen een beetje sneeuw valt, maar daar word gewoon overheen gelezen. Maar goed, in het kort was het idee dat je
wellicht ook in de winter zou kunnen reizen, en dan met een paar aanpassingen om niet door vorst of een beetje sneeuw verrast te hoeven
worden. Da's alles.