Ik moet nog even kijken hoe ik ze kan uploaden maar als het mij door de mods gepermitteerd is komt er hier morgen een ruime fotoreportage over de Chicky's.
Als Hommage aan Chicky.

Het begin van de schmink van beide heren

en zo zijn ze klaar

Bruno een aantal jaartjes geleden in civil op bezoek bij Krone

1978 In Rotterdam

het tweede seizoen bij Knie: toen nog als Trio

Bruno bij Renz: hij deed de bonbonentree met Milko en Frenky: en dit was zijn laatste seizoen, Eugen was toen al opgehouden.

Samen in hun garderobe wagen: de wagen heb ik nu en heb vaak aan diezelfde spiegel gezeten!

Een gezworen duo dat een clownleven lang bij elkaar is gebleven.

hun beroemdste entree: de gebroken spiegel. Deze zouden ze erg veel opvoeren.
Je kan deze nog integraal zien op youtube

Bruno bij cirque educatif

bij Nock met hun 35 jarig jubileum

Bruno in zijn jonge jaren

Chicky in dezelfde periode

ooit waren ze een trio: drie verschillende alfredos hebben ze versleten als Partner

deze poster hing op een kastje in de garderobe met een biljet onder van in Jona: Eugen zijn geboortedorp. Met alletwee hun handtekening op:
ik heb deze nu in mijn bezit.

Ze zijn bij zo wat elk circus van rang en stand in dienst geweest

Naast een boel orginele fotos die in de garderobe hingen waren er een hoop herinneringen gewoon in blijven hangen:
zoals gezegd vele posters maar ook Chicky zijn origineel hoedje, een paar neuzen en twee diplomas, waaronder eentje van Krone.
Bruno gaf me ook nog een paar fotokaarten van hun en Stickers. Ook op de deur van de garderobe plakken massas stickers van circussen: de meeste bestaan al niet meer.
Voor de rest kan je nog Chickys biographie lezen in het Frans en in het Duits , bestaat er een fotoboek over hen in circus Benneweis
en een dvd over Bruno.
De jongere generatie circusbezoekers zeal hun niet meer kennen maar ze hebben 50 jaar lang lang vreugde verspreid bij groot en klein!!