Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel ma mei 12, 2025 1:06 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Salaris Artiesten
BerichtGeplaatst: za dec 07, 2013 10:45 am 
Site Admin

circusfan schreef:
Het ging zelfs zover dat er zelfs al eens met vuurwapens geschoten is geweest, maar dergelijk nieuws zal dan ook nooit eens op een forum als dit geplempt worden.
O jawel, dat nieuws staat hier wel degelijk. Wellicht in het besloten gedeelte als je het niet kunt vinden. Maar daar heb jij geen toegang toe omdat zelfs ik niet weet wie je bent..

BerichtGeplaatst: za dec 07, 2013 11:32 am 
heuvels schreef:
circusfan schreef:
Het ging zelfs zover dat er zelfs al eens met vuurwapens geschoten is geweest, maar dergelijk nieuws zal dan ook nooit eens op een forum als dit geplempt worden.
O jawel, dat nieuws staat hier wel degelijk. Wellicht in het besloten gedeelte als je het niet kunt vinden. Maar daar heb jij geen toegang toe omdat zelfs ik niet weet wie je bent..

Ja spannend he, zo'n mistery guest? Wel jammer dat er dan niet een alleen lezen optie zit voor onbekenden op die gesloten rubriek.

BerichtGeplaatst: za dec 07, 2013 5:20 pm 
Site Admin

Staat dus gewoon ergens in internationaal circus nieuws. Zoek naar Regensburg.

BerichtGeplaatst: za dec 07, 2013 7:56 pm 
heuvels schreef:
Staat dus gewoon ergens in internationaal circus nieuws. Zoek naar Regensburg.

Ik had het ooit op een duitse site gelezen, maar hier staat het idd ook.

BerichtGeplaatst: zo dec 08, 2013 3:13 pm 

Zullen we even terug naar de werkelijkheid van alle dag? We leven hier nog steeds in Nederland en een Nederlandse forumbezoeker stelde een vraag over gages in een circus. Dus wat al die Duitse voorbeelden hier doen is me werkelijk een raadsel.
De enige link die te leggen zou zijn is dan ook van door circusfan genoemde voorbeelden naar hier reizende Duitse circussen.
Die ken ik allemaal, en ook hun kinderen. Het gemiddelde aantal haalt de vier niet!
Geen enkel idee dan ook wat Turken daarmee te maken hebben. De enige jaloezie die ik me voor kan stellen geldt kinderloze mensen uit dat land.
Het is bovendien wel heel erg jaren 70 van de vorige eeuw om vergelijkingen in die richting te maken. Tenzij je een heel nauw geestverwant van onze grote geblondeerde roerganger bent, die ontdekte dat kennelijk pas later.

Verder ben ik absoluut niet politiek correct. Ik sta achter iedere partij die het opneemt voor het circus in de meest ruime zin van het woord. Dus ook met de meest uiteenlopende soorten dieren, onder voorwaarde dat die optimaal behandeld worden.

Natuurlijk ken ik de herkomst wel van het woord of begrip komediant. In het Nederlands kent dat woord echter ook een negatieve betekenis. Het gebruik ervan door officiële woordvoerders wekt bij het grote publiek (dat die oorspronkelijke betekenis niet kent) dan ook denigrerende gevoelens op. Kennelijk is dat de bedoeling....

BerichtGeplaatst: zo dec 08, 2013 3:42 pm 
circusmeisje schreef:
Zullen we even terug naar de werkelijkheid van alle dag? We leven hier nog steeds in Nederland en een Nederlandse forumbezoeker stelde een vraag over gages in een circus. Dus wat al die Duitse voorbeelden hier doen is me werkelijk een raadsel.
De enige link die te leggen zou zijn is dan ook van door circusfan genoemde voorbeelden naar hier reizende Duitse circussen.
Die ken ik allemaal, en ook hun kinderen. Het gemiddelde aantal haalt de vier niet!
Geen enkel idee dan ook wat Turken daarmee te maken hebben. De enige jaloezie die ik me voor kan stellen geldt kinderloze mensen uit dat land.
Het is bovendien wel heel erg jaren 70 van de vorige eeuw om vergelijkingen in die richting te maken. Tenzij je een heel nauw geestverwant van onze grote geblondeerde roerganger bent, die ontdekte dat kennelijk pas later.

Verder ben ik absoluut niet politiek correct. Ik sta achter iedere partij die het opneemt voor het circus in de meest ruime zin van het woord. Dus ook met de meest uiteenlopende soorten dieren, onder voorwaarde dat die optimaal behandeld worden.

Natuurlijk ken ik de herkomst wel van het woord of begrip komediant. In het Nederlands kent dat woord echter ook een negatieve betekenis. Het gebruik ervan door officiële woordvoerders wekt bij het grote publiek (dat die oorspronkelijke betekenis niet kent) dan ook denigrerende gevoelens op. Kennelijk is dat de bedoeling....

Oh, dus mag je hier niet praten over circussen buiten nederland? Discriminatie! :lol:
Verder is het gewoon een feit dat er dus ook familiecircussen zijn zoals ik ze omschreef, en heeft de vraagsteller niet gevraagd om info over circussen die alleen in nederland reizen, maar circussen in het algemeen, dus waarom zou ik dan de duitse circussen dan niet mogen aanhalen?
Verder hebben turkse families vaak heel veel kinderen, en dat is geen verwijt, maar jij duwt het wel in dat hoekje, gewoon
omdat je een hekel aan mij hebt, en je er alles aan doet om mij zwart te maken, en om het nog smeuiger te maken word zelfs geert wilders
erbij gesleept. Nou, je doet maar hoor, want mij krijg jij toch niet op de kast.
Anyway, dus die verwijzing naar die turkse families, is dus gewoon om aan te geven dat die al vaak veel kinderen hebben, en menig duitse komedianten er dus nog meer hebben, maar jij doet dan alleen de negatieve kanten er uitlichten, om mij wederom nog verder zwart proberen te maken. Oei, ik zei zwart, dus zijn nu alle zwarte mensen ook ineens door mij beledigd, en zo niet, dan weet jij er vast wel een draai aan te geven
dat het wel zo is. Verder moet je eens leren dat een ander ook een mening heeft, en jij hier geen ene rotte moer te vertellen hebt, want dit is het circusforum en niet het circusmeisjeforum, al lijkt dat wel zo, want zoals ik al eerder zei, je kunt geen overzicht bekijken, of jij staat er wel achter met weer het laatste woord, en dan het hele jaar rond! Ik snap dan ook niet dat je niet je eigen forum begint, want dan kun je iedereen de les lezen en zwart maken die het niet met jou denkbeelden eens is.

BerichtGeplaatst: zo dec 08, 2013 4:16 pm 

Ik duw iets in een (Turks) hoekje omdat ik een hekel aan jou zou hebben? Nee, nu nog mooier! Straks ben ik het nog die met die vergelijking is begonnen!
Een hekel aan je hebben? Dat kan niet want ik ken je niet eens. Maar je doet wel erg je best om het zover te laten komen. Daar zul je wel een reden voor hebben.
En wanneer je je zwartgemaakt voelt kan ik je vertellen dat je je rustig mag afschminken, de Sint en zijn sympathieke helpers hebben inmiddels ons land weer verlaten....

Of ik hier een rotte moer te vertellen heb? Dat maak jij gelukkig niet uit! In dat geval was ik inderdaad snel verdwenen!

Waarom zou ik een eigen forum beginnen terwijl ik me hier zo heerlijk kan uitleven? Met bovendien het risico dat ik je daar ook weer zou kunnen tegenkomen?
Zie het verschil niet....

BerichtGeplaatst: zo dec 08, 2013 5:37 pm 
circusmeisje schreef:
Ik duw iets in een (Turks) hoekje omdat ik een hekel aan jou zou hebben? Nee, nu nog mooier! Straks ben ik het nog die met die vergelijking is begonnen!
Een hekel aan je hebben? Dat kan niet want ik ken je niet eens. Maar je doet wel erg je best om het zover te laten komen. Daar zul je wel een reden voor hebben.
En wanneer je je zwartgemaakt voelt kan ik je vertellen dat je je rustig mag afschminken, de Sint en zijn sympathieke helpers hebben inmiddels ons land weer verlaten....

Of ik hier een rotte moer te vertellen heb? Dat maak jij gelukkig niet uit! In dat geval was ik inderdaad snel verdwenen!

Waarom zou ik een eigen forum beginnen terwijl ik me hier zo heerlijk kan uitleven? Met bovendien het risico dat ik je daar ook weer zou kunnen tegenkomen?
Zie het verschil niet....

En wat is er dan mis met die vergelijking? Helemaal niks dus, behalve dat jij er dus een probleem van MAAKT!
Daarnaast leg je nu al een verband tussen mij en geert wilders, dus geeft dat wel aan wat voor een mafkees je bent,
want je loopt wel te zeiken over dat ik een vergelijking maak tussen turkse en komediantenfamilies, maar dan ga je wel
zelf mij met wilders lopen vergelijken.
En wat dat eigen forum betreft heb je helemaal gelijk, want waarom zou je zelf een leeg forum willen, omdat er dan toch geen
hond ( oh jee, nu zijn alle honderassen zeker beledigd) op af zou komen en je eigen dan beter op een ander forum kunt uitleven?

BerichtGeplaatst: zo dec 08, 2013 6:32 pm 
Site Admin

Gelukkig is er maar maar één die echt het laatste woord heeft.
En dat is de moderator.
En dat recht gebruik ik nu om deze discussie te sluiten.

Afbeelding

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00