Zero Gravity schreef:
Ik was bij de show van 19:00 gisteravond. Ik ben er woesdag niet bijgeweest, maar het is een feit dat jullie niet alleen maar op het pad stonden, maar ook voor de ingang.
Van wat ik begreep en vanuit de politie informatie. Stonden de activisten bij de ingang, maar niet op een hinderlijke manier. Toen men moeilijk ging doen en gewelddadig werden en politie er bij was gekomen. Daarna zijn de activisten een paar meter verderop gaan staan bij het pad en rand van grasveld. Zo stonden we gisteren ook.
Maar woensdag stonden de activisten niet hinderlijk voor de deur.. want men kon nog gewoon bij de kassa's komen enzo.
En ik snap nog steeds niet wat je lult over proberen dieren te laten ontsnappen enzo.. wat vrijdag zou zijn geweest.
Citeer:
is het zelfde als: "God bestaat want dat staat in de bijbel, en alles wat in de bijbel staat is waar, dus god bestaat."
Nee hoor. Dat is gelovige onzin. Wat wij zeggen is gewoon feit.
Citeer:
Dit is onzin, want de mensen van Belly Wien mishandelen hun dieren niet. Die dieren zijn hun voornaamste bron van inkomsten, ze zouden wel gek zijn!
Is het geen mishandeling als dieren stress hebben? Als ze een giraf die niet mee wil dwingen om de tent in te gaan?
Is het normaal als dieren stereotype gedrag vertonen?
Citeer:
Ik wil jullie wel verzoeken de demonstraties te houden bij het uitdelen van flyers en geen spandoeken of dergelijke meer te gebruiken. Ga ook niet achter het circus aan om ze lastig te vallen bij hun volgende bestemmingen, zoals jullie van plan zijn.
We staan bij de ingang. Achter de ingang heeft weinig nut he..
Actiegroep CircusLeed staat bij Belly Wien in Assen volgende keer. Met spandoeken, flyers en megafoon. Werkt goed iig.