Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel ma mei 12, 2025 12:26 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Wat is circus?
BerichtGeplaatst: zo jan 05, 2014 12:03 pm 
Site Admin

circusmeisje schreef:
Citeer:
Inderdaad de geur van zaad en zaagsel.......

Dat doet me toch meer denken aan de nacht ná de voorstelling!

:clown :mrgreen:

BerichtGeplaatst: zo jan 05, 2014 7:25 pm 

Beste Circusfan,

Ik stel mij natuurlijk ontzettend aan! Mijn excuses hiervoor! Natuurlijk moet ik niet zo lopen zeuren over slechte rolstoelplaatsen!
Dat is volledig onterecht!
Ik zal de volgende circusvoorstelling mijn elektrische rolstoel een tribune op slepen, ondanks dat een circus dit niet op prijs stelt zal ik eigenhandig stoelen gaan verplaatsen en prominent in het midden op de tribune gaan zitten!
Daarnaast weet ik als rolstoelgebruiker natuurlijk helemaal niet hoe het in zijn werk gaat, en verkopen ze natuurlijk rolstoelkaartjes omdat je hiervan geen gebruik hoeft te maken.
Eigenlijk ben ik een grote zeikerd geworden en is al mijn geklaag onterecht!
Ik vind het ontzettend leuk om 2,5 uur vrijwillig achter een paal te gaan zitten! Ik had natuurlijk even van te voren kunnen bellen naar het circus en een plattegrond, foto's, routebeschrijving, maten van alle gangpaden en het materiaal wat op de grond ligt kunnen vragen dan had ik zeker geweten dat ik niet achter een paal kwam te zitten.
Maar weet je een circusvoorstelling is zo prachtig als je tegen aan paal aankijkt het houd de spanning er in daarom doe ik dat zo graag!

Als rolstoelgebruiker zoek ik ook absoluut niet de mogelijkheden die er zijn, waarom zou ik?
Als er iets mis is wat natuurlijk onterecht is dan ga ik hier natuurlijk ook onterecht over lopen klagen op een forum, tjah mijn geraniums willen niet meer naar mij luisteren.

Het zal heel moeilijk voor je zijn! Maar laten we weer verder gaan over dit onderwerp wat is circus?
Is circus in een theater ook circus?
En Cirque du soleil?

BerichtGeplaatst: zo jan 05, 2014 7:48 pm 
Site Admin

Een circus als Hanson kan in een theater een mooie circussfeer creëren,
Bijvoorbeeld circustheater Carré is bij uitstek geschikt.

En als je voor het eerst bij CdS komt, word je overweldigd door het hele kijk- en luistergebeuren en zit je zowat op het puntje van je stoel. De tweede maal is het al minder indrukwekkend, en de volgende keren ervaar je (ik dan..) het als eenheidsworst.
Maar is het circus?? Vast wel voor degenen die het zich kunnen permitteren met het hele gezin er naar toe te gaan. Maar qua volkscultuur schiet het prijstechnisch z'n doelgroep voorbij.

BerichtGeplaatst: zo jan 05, 2014 9:23 pm 
CircuswinkelMirable schreef:
Beste Circusfan,

Ik stel mij natuurlijk ontzettend aan! Mijn excuses hiervoor! Natuurlijk moet ik niet zo lopen zeuren over slechte rolstoelplaatsen!
Dat is volledig onterecht!
Ik zal de volgende circusvoorstelling mijn elektrische rolstoel een tribune op slepen, ondanks dat een circus dit niet op prijs stelt zal ik eigenhandig stoelen gaan verplaatsen en prominent in het midden op de tribune gaan zitten!
Daarnaast weet ik als rolstoelgebruiker natuurlijk helemaal niet hoe het in zijn werk gaat, en verkopen ze natuurlijk rolstoelkaartjes omdat je hiervan geen gebruik hoeft te maken.
Eigenlijk ben ik een grote zeikerd geworden en is al mijn geklaag onterecht!
Ik vind het ontzettend leuk om 2,5 uur vrijwillig achter een paal te gaan zitten! Ik had natuurlijk even van te voren kunnen bellen naar het circus en een plattegrond, foto's, routebeschrijving, maten van alle gangpaden en het materiaal wat op de grond ligt kunnen vragen dan had ik zeker geweten dat ik niet achter een paal kwam te zitten.
Maar weet je een circusvoorstelling is zo prachtig als je tegen aan paal aankijkt het houd de spanning er in daarom doe ik dat zo graag!

Als rolstoelgebruiker zoek ik ook absoluut niet de mogelijkheden die er zijn, waarom zou ik?
Als er iets mis is wat natuurlijk onterecht is dan ga ik hier natuurlijk ook onterecht over lopen klagen op een forum, tjah mijn geraniums willen niet meer naar mij luisteren.

Het zal heel moeilijk voor je zijn! Maar laten we weer verder gaan over dit onderwerp wat is circus?
Is circus in een theater ook circus?
En Cirque du soleil?

Ik zeg nergens dat je je aanstelt, en ook niet dat je een zeikert bent, dus als jij je eigen als een zeikert en aansteller ziet,
dan is dat jou keuze en jou woorden en niet de mijne. Verder maak je er wel een drama van, en blijf ik gewoon bij de
doodnormale opties die ik in m'n vorige post plaatste, en sluit me verder bij je geraniums aan, want voor rede ben je niet vatbaar.
Zo, en dan nu weer terug naar wat is circus?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00