Een reactie van iemand die geweest is.
Vanuit Vlissingen op weg naar huis in Goes gestopt.
2e kerstdag,17:30. Met mij hadden nog ongeveer 50 mensen de tent gevonden.
Dus in een tent voor 1500 mensen (ja, hij is echt zo groot) was er ruimte zat. En met een minimale verwarming was het behoorlijk koud. Ook is er niet of nauwelijks iets aan kerstversiering gedaan.
Op de hekken zitten wat lampjes, de dames in de voortent zijn in kerstvrouw outfit en er staan 2 kerstbomen in de tent naast de artiesteningang.
Op de website staat een programma, wat bijna klopt. Daar heb ik ook de namen van, want de spreekstalmeester was slecht te verstaan. Ik heb alleen wel tig maal gehoord dat het circus nog tot 6 januari staat.
In het programma 2 maal vrijheidsdressuur, een maal met Friezen van Maximilian Burkhart en een maal 6 Welsh pony's van Sandrine Beautour.
Waarbij mij persoonlijk de pony's beter bevielen.
Sandrine zien we ook nog met de hondjes en samen met dochter Jennifer in een dubbele hoge school.
Verdere dieren nummers zijn een kort katten nummer van Miss Eva Barones en een Jockey nummer van een onbekent duo. De heer komt eerst binnen op 2 paarden,rijd een rondje, een daarna gaan de twee paarden weer weg. Dan komt er een dame op een paard en begint het eigenlijke nummer. De dame en heer rijden om de beurt op,aan,onder en naast het paard en aan het einde met z'n tweeën. Een nummer wat net niet helemaal af is.
Ivan brengt een handstand nummer.
Duo Guerrero brengt een vrolijk,vlot jongleer nummer en later ,samen met de twee dochters van 8 en 5 een nummer op de springplank. Vader springt, en de oudste dochter vliegt door de lucht en wordt door vader opgevangen. Vader brengt ook nog een clowns nummer.
Hij is een van de drie verschillende clowns in het programma.
Ook zien we een clown op leeftijd met een "meswerp" reprise, en clown Patatje, een van de zoons van de directie.
Patatje breng ook nog een RolaRola nummer.
Zijn broer David brengt een diabolo act.
In de lucht aan de ring en later aan de doeken zien we Miss Loredana.
Het draadnummer en het illusie nummer welke op de website vermeld staan heb ik vanmiddag niet gezien.
Alles bij elkaar een aardig familie programma, maar niet in deze veel te grote tent en niet met de kerst.
Als ik er speciaal voor gereden was had ik teleur gesteld geweest. Maar ik was vorige week in Luik, en eerder vandaag in Vlissingen, dus ik ben misschien wat verwend.
Aan de reacties van de andere bezoekers te zien, waren die tevreden.
Tot zo ver vanuit Goes.
PS. ik heb geprobeerd foto's te maken en daar werd niets van gezegd. Maar mijn camera is niet geschikt voor zoiets dus er is niets te zien. Ik heb wel foto's van buiten.