max schreef:
Inderdaad hier heb ik ook geen goed woord voor over, om tegen Nestle actie te voeren v.w.b. de afbeeldingen van circusdieren op de verpakkingen van Smarties, hebben ze nu werkelijk niets beters te doen en dan ook nog de e-mail richting Nestle te publiceren op hun forum, ook niet netjes om maar rustig te zeggen onbeschoft en
Wat is er onbeschoft om een email te publiceren die wij sturen naar Nestle?
Citeer:
dtzelfde geld ook richting de actie van 22/3 j.l. bij het Staatscircus van Moskou in Landsmeer om de directeur zo te schande te zetten op hun forum, wat een lage praktijken.
Heeft niets te maken met lage praktijken, gewoon feit van hoe die directeur deed.
Citeer:
En dan og iets omtrent de circusmanifestatie in Utrecht op 1/4 a.s. om met megafoons en spandoeken mee te gaan lopen met de circusparade en dan ook nog vermomd als clown of circusdiere om zo dus niet herkend te worden, wat laf.
Misschien moet je lezen, want meelopen met de parade zelf doen WIJ niet. We zullen alleen in de buurt van parade/festival zijn verkleed als clown e.d. en met protestborden/spandoeken.
Citeer:
Ik vraag mij af of dit wel is toegestaan door de circussen en het Nederlands centrum voor Volkscultuur, ze zouden ze gewoon moeten laten verwijderen door de politie, wegens illegaal deelnemen.
Politie kan weinig doen tegen het protest. Als ze zeggen van dat ze het niet willen hebben schenden ze ons grondrecht, dus dat kan niet. We willen met de politie praten over hoe we het allemaal het beste kunnen laten verlopen.
Citeer:
Ook nog laf van Circusleed om de politie om eventuele bescherming te vragen, kom dan niet en blij lekker thuis en dan ook nog de sfeer in het Griftpark te willen gaan verpesten een grote schande. Wij als circusfans zullen dan ook die dag voor de circussen opkomen, zondermeer en we gaan de felle discussie zeker niet uit de weg. Max & Ruben.

Met al die agressievelingen van de circussen moet je soms wel uitkijken ja. Wij hebben geen enkele voorneme om agressief te worden en willen gewoon ons burgerrecht uiten. Gaan circusmensen agressief doen, dan doen ze maar, dat is hun keuze. Wij gaan echter niet als een stel bangerikken dan maar thuis blijven. Ook niet vanwege dreigementen (van NCV) e.d. Politie wil ik er misschien wel bij, omdat er wellicht ook jongere deelnemers mee zullen doen. En circusmensen boeit het niet hoe oud een activist is...
Jullie verpesten de dieren.
Maar tot 1 april he