Martinique schreef:
Ik moet wel toegeven dat ik de serie zelf al drie of vier keer gezien heb en ze is wel goed! Alleen jammer dat ze naar de buitenwereld het beeld geven dat circusmensen niets anders doen als neuken, vreemdgaan, blowen, ruzie maken, vechten, ...

Allereerst is en blijft het jammer maar uiteraard wel leuk dat kwaliteit goede series als Waltz op herhaling gaan, maar dat een serie Keijzer en de Boer van de buis verdwijnt is onbegrijpelijk. Dit vanwege dalende kijkcijfers en gegoochel van zender naar zender etc. Ook in deze verhaallijnen gebeurt alles wat je in het normale leven ook doet, van neuken tot ,.....vechten.
Een balkje met de tekst zoiets als " deze serie geeft niet het werkelijke beeld weer van de werkelijkheid" werkt ook niet. Dat zag je bij de serie voetbalvrouwen. Daar kwam ook commentaar nadat ze 1 aflevering zo'n balkje continu in beeld hadden laten lopen met de tekst dat het niet werkelijkheid weer gaf. Er keken die aflevering minder mensen dus werd er vrij snel besloten dit de volgende afleveringen weer weg te laten. En omdat het tegenwoordig bijna alleen maar om de kijkcijfers gaan en niet meer om het product wat wordt neer gezet zullen dit soort series spaarzaam en hiermee een zeldzaamheid worden. Wat ik persoonlijk erg jammer ga vinden.
Bovendien weten de meeste mensen hoe een tv werkt wanneer ze een programma niet leuk vinden of ze zich er aan storen. Je kunt de tv dan of uitzetten en of je schakelt over op een andere zender naar een programma wat je wel leuk vind. Ieder zijn ding toch?