Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 2:19 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 5:25 pm 

Nou maar weer een mooi modeonderwerpje gevonden. Niet alleen voor meiden maar ook voor meneertjes. En aan kids is ook gedacht. Door het Spaanse modemerk Desigual. Dat de ontwerper Lacroix zich liet inspireren door het Cirque du Soleil. Voor de zomercollectie van dit jaar. Ze zijn heel groot want ze hebben wel 8000 verkooppunten over de hele wereld en 200 eigen zaken. Ook heel wat in ons land. Die eigen winkels zijn in Almere, dat zou je niet gelijk verwachten, Amsterdam, Den Haag en Maastricht. En Outlets in Batavia Stad en Roermond. Maar daar hebben ze die nieuwe collectie natuurlijk nog niet. O en sommige artikelen worden ook verkocht in een met Cirque du Soleil meereizende boetiek, want daar zijn ze ook sponsor van geworden. Een leuk toevalligheidje is dat zowel het modebedrijf als het circus in 1984 zijn begonnen.
Eerst maar even een ontwerpfilmpje als opwarmertje. Want ik heb ook nog foto's gevonden maar niet zoveel tijd dus die komen later wel. Wel hoop ik dat ik geen fout maak in het adres want het is nogal lang: http://www.desigual.com/desigual/browse ... jsp#/video
Tot later!

Ha even geprobeerd en het werkt. Niet vergeten te vergroten.
En als je toch bij het filmpje op de pagina bent kun je bovenin bij dames, heren, accesoires en kids weer op Circue du Soleil klikken om de kleertjes te zien. Zelfs gelijk bestellen kan denk ik.

Nou ik blijf wel aan de gang. Want als je die kledingpagina hebt geopend zie je rechtsboven iets van De Magie Om Te Delen. Een soort van prijsvraag waar je 200 Euro mee kan winnen en korting krijgt als je meedoet. Dan moet je er iets over schrijven. Maar dat hoeven jullie niet meer te doen want die hoofdprijs heb ik nu al gewonnen dat snap je zelf wel.
Nog weer even gekeken, het heeft nog wel zin dat jullie meedoen want er zijn drie prijzen. En 20% korting krijg je in ieder geval wanneer je meedoet.

BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 3:35 pm 

Een beetje lui vandaag dus niet de beloofde foto's maar alleen een linkje. Kun je ze alle 44 zelf bekijken. Wel weer een hele lange link, dus afwachten of het lukt.
http://www.zimbio.com/pictures/zH6xwwKe ... n+Lacroix/

Ben benieuwd.
Geprobeerd en hij doet het. Eerst niet, een lettertje fout. Dat krijg je makkleijk bij zo een lang adres.

O en de foto's zijn gemaakt door Robert Marquardt en dat is een bekende modefotograaf van Getty Images Europe.

Kijken meiden, leuke zomermode en wel betaalbaar ook.
Maar ook mooie jongens-tshirts en kinderjurkjes en tassen. Veel leuker dan die niet te betalen Vuitonspullen met altijd die lelijke letters van hun erop.

En de collectie heet New + Good. Maar dat schreef ik misschien al.

BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 7:41 pm 

Ik zag net dat als je het filmpje opent je soms op de Spaanse pagina terechtkomt. Voor de wedstrijd en de prijzen en adressen in ons land moet je maar even op Nederland inloggen. En ze hebben opruiming met veel korting en Valentijnsaanbiedingen. Ja dat hebben ze tegenwoordig overal haast wel.

Heb nog snel twee plaatjes gevonden van de vorige collectie, nu misschien wel in de opruiming. Heette denk ik Emotions, maar ik kan me vergissen. Zoiets was het wel in ieder geval.
Ja ik heb ze gevonden en zo heette het wel. Leuke make-up wel, al aardig in de richting van een clown. Dat waren ze toen zeker al van plan!

Afbeelding

Afbeelding

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00