heuvels schreef:
hoi Manon,
Welkom hier! Wat Carla betreft: als je de zoekfunctie in het forum gebruikt en zoekt naar "carla" dan komen de berichten over de olifant bovendrijven. Naar het schijnt is ze nu in gezelschap van een andere eenzame olifant in Duitsland. Geen idee hoe het botert tussen deze twee maar misschien komen we daar nog wel achter.
Zou ook wel leuk zijn als we een inkijkje krijgen in jouw werk met olifanten??
Hallo,
Wat betreft mijn werk, ik mag helaas geen foto's of dergelijke plaatsen
Ik had hiervoor een contract moeten tekenen.... Want zoals we weten zitten die activisten ook niet stil.
Maar ik kan je zeggen, ik doe mn werk met veel plezier, en heb ontzettend veel geluk gehad dat ik met deze geweldige dieren mag werken.
Vandaar dat ik ook een zwak hart heb voor olifanten
Als ik goed begrijp, is Carla dus niet meer bij Renz Berlin ??
En indd. ik vraag me ook af hoe het botert tussen die 2, aangezien Carla ook al een tijdje alleen is, na de dood van haar maatje Rhani

(
Het was verschrikkelijk toen ik dit nieuws kreeg te horen, laat staan wat dit voor Carla doet.... Aangezien olifanten zeer intelligente dieren zijn, en daarnaast ook niks vergeten.
Dit ervaar ik ook op mn eigen werk, als ik het olifanten verblijf binnen kom, ze weten precies wie je bent, en wat je gaat doen.