Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 1:51 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Madonna in de Super Bowl
BerichtGeplaatst: za jan 28, 2012 6:43 pm 

Madonna in de pauze van de Super Bowl

Kijk, hier heb je als meisje nu helemaal geen verstand van. Wel van Madonna en ook wel eens van de Super Bowl gehoord. Maar ik zou niet weten om wat voor sport het gaat. Het kan American Football zijn maar ook wel Honkbal of Baseball, weet ik veel. Ook weet ik niet eens of die finale al geweest is of nog moet komen.
Ik las ergens dat Madonna er in de pauze op gaat of ging treden samen met Cirque du Soleil. En ze een liedje zou zingen van haar nieuwe album. Dat is natuurlijk lekkere reclame voor haar want er kijken maar liefst 162 miljoen mensen naar die finale. Zoiets kan natuurlijk alleen maar in Amerika. Nu voor haar maar hopen dat ze niet weggedrukt wordt door de reclame, maar dat zal wel afgesproken zijn. Want die reclame, waar altijd om gevochten wordt, is ook al heel beroemd door de speciale filmpjes, onder meer van het biermerk Budweiser. Met van die prachtige paarden, Clydesdales, de Schotse tegenhanger van de Shires, de grootste paarden ter wereld. Soms wel met een schofthoogte van 2 meter. Ik geef niet eens zoveel om paarden, maar die filmpjes kun je wel heel om lachen. Onder het biermerk kun je ze vinden op You Tube.
Ik weet ook niet of de foto van nu is of van een keer dat Madonna eerder met Cirque du Soleil optrad in 2004.

Afbeelding

Berichtonderwerp: Re: Madonna in de Super Bowl
BerichtGeplaatst: di jan 31, 2012 2:44 pm 

Niemand die iets wist zeker. Zelf maar opgezocht. De Super Bowl is nu zondag. Is wel de finale van het American Football. Wordt dit keer gespeeld in het Lucas Oil Stadium uit 2008 met 63.000 tot 70.000 zitplaatsen in Indianapolis in de staat Indiana. Tussen New England Patriots en New York Giants. Die laatste wonnen in 2008 van dezelfde tegenstander. De eerste waren winnaar in 2002, 2004 en 2005. Zal dus wel spannend worden als je erom geeft. Geef mij maar circus!
Ze komt dus in de pauze met Cirque du Soleil. En zingt een liedje van haar nieuwe album dat op 26 maart uitkomt. Het eerste sinds 2008. Dat is niet zo erg want onze Queen of Pop is inmiddels 53. Dan wou ik ook nog wel haar figuur hebben. Alleen die bovenbenen zijn wel wat te gespierd. Maar handig aan de trapeze.
Vrijdag komt er een nieuwe single van haar uit van dat album. Dus zal ze dat dan wel zingen. Die heet Gimme All Your Luvin' en die titel komt me wel bekend voor. Misschien dus gewoon een cover.
Ze is bij een nieuwe platenmaatschappij waar ze aan beloofd heeft drie albums te gaan maken. En daar kijgt ze dan 40 miljoen dollar voor. Ook dat wil ik wel als ik 53 ben. Dan begin ik eindelijk mijn eigen circus. En de eerste jaren kan het me niets schelen of er ook publiek komt. Oja toch wel voor de sfeer en het aplaus. Maar dan mogen ze gewoon voor niks.

BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 3:54 pm 

Het is zondagavond 5 februari te zien op BBC 1 ( of 2) om 5 voor 12 s avonds. Die finale dan. En reclamezendtijd rond die wedstrijd kost, hou je maar even goed vast, 2,5 miljoen dollar voor 30 seconden!!

BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 3:52 pm 

De videoclip al gevonden maar het adres was te lang. Staat helemaal op You Tube. Zoeken onder de titel Give Me All Your Luvin'. En dan gelijk ook een paar teasers van de finale bekijken, de ene heet 2012 Super Bowl Halftime Show - Teaser # 2. En die andere weet ik niet maar die zie je dan vanzelf wel.

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 5:25 pm 

Stoere videoclip hoor, zoals je van haar gewend bent. Met crowdsurfen over van die footballers en op het eind een touchdown maken met een baby, die ze eerst aan de borst had. Heftig!

Maar het echte nieuws is dat ze van de zomer naar Nederland komt voor een concert in Amsterdam. De voorverkoop begint zaterdag, hoorde ik.

BerichtGeplaatst: wo feb 08, 2012 4:43 pm 

Die leeftijd? Niet te geloven! Hebben jullie haar al gezien? Het heeft niet veel zin hier een linkje te zetten want de tv-opname wordt er nogal eens afgehaald vanwege de NFL-rechten of zoiets. Maar dat is dweilen met de kraan open want er zijn al heel veel filmpjes van haar te zien op You Tube, maar even zoeken. Onder Halftime Show Madonna.
Wel een minuut of 12. Heel mooi, hoe zeg je dat, een visueel spektakel. Die artiesten van Cirque du Soleil zitten in het begin maar de rest is ook mooi.
Vandaag gelezen dat ze nog meer kijkers trok dan die footbalwedstrijd zelf dat zegt wel wat.

Ze komt in Amsterdam in de Ziggo Dome dat is een nieuw theater bij de Arena in de buurt. Op zaterdag 7 juli om half acht. De voorverkoop begint inderdaad zaterdag 11 februari.

Ha, dat was een wel heel leuk toevalletje net precies. Terwijl ik dit bericht bekijk stond er boven in het forum een advertentietje voor haar optreden. Ook toevallig!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00