jasper bosch schreef:
maar vernielen wel iemands uitje die met het gezin voor het eerst naar het circus gaan.
ik snap dat jullie het zielig vinden maar verpest het niet voor de mensen die er naar toe gaan
Wij verpesten niets. We bieden de mensen een flyer aan en de keuze is aan hun. Ze weten dat ze ergens naar toe gaan met dieren en weten dat er dierenactivisten wellicht kunnen staan. Dat is namelijk ook wel met het circusverbonden

Maar we verpesten niets, want we belemmeren nooit de toegang tot het circus. We vragen ze alleen om na te denken.
Citeer:
en die in het circus werken dat overplakken is kinderachtig,gemeen,en reuze stom. je verpest hun baan geen mensen in de tent geen geld
Zoals hierboven gezegd. Plakken wij niets af als actiegroep CircusLeed. Wij voeren alleen legale protesten. Een burgerrecht.
De mensen kunnen kiezen voor een andere baan. Zonder dieren. Het is hun keuze dieren leed toe te brengen. Het circus kan kiezen om dierenvrij te gaan. Dat is voor iedereen plezierig.
Citeer:
dat is vast niet zo met jullie baan denk ik jullie verdien wel genoeg.
Ik verdien niet zoveel hoor. Mij gaat het ook niet om veel verdienen ofzo.
Daarnaast wel grappig. Want meestal roepen ze dat wij geen baan hebben etc.
Citeer:
jullie denken dieren te redden maar jullie redden niet alleen dieren (dat doen jullie ook niet maar dat proberen jullie) jullie maken ook mensen armer als de tent leeg is (door jullie kinderachtige acties) verdien de mensen van dat circus ook minder geld en dat vinden jullie leuk????
Hun vinden blijkbaar dieren leed toe brengen leuk. Dan is het hun eigen schuld dat er dierenactivisten zijn die protesteren daar tegen.