jasper bosch schreef:

nou leuk zijn jullie. jullie verpesten iemand anders baan dus wel jullie denken alleen van ik heb een goede baan dus ik verpest de baan die al niet zo heel goed verdiend te verpesten
Heeft er totaal niets mee te maken. Al zou ik werkloos zijn (ik verdien nu ook niet eens zoveel per maan) dan zou ik er nog staan. Sommige van ons hebben niet eens een baan, maar zijn nog student ofzo.
Daarnaast vinden wij dat dierenwelzijn erg belangrijk is en een baan geen recht geeft om dieren te mishandelen. Anders kan je het werk van een stierenvechter, bontfokker, broodfokker, etc. ook goed praten.
Hun hebben de keuze om zonder dieren te gaan of geen act met dieren te doen, maar ze kiezen er voor dieren te gebruiken. Eigen keuze, dus dan heb je consequenties aan die keuze vast zitten. In dit geval dus een stel activisten voor de deur.
Daarnaast is het leeglopen van circussen met dieren dan een gevolg van bewustwording van de mens. Dat kan gebeuren in de maatschappij. Bedrijven waarbij zoiets gebeurd horen dan in te springen op de wensen van het publiek.