Pieter de Vries schreef:
Heeeel mooie foto's
Ik wacht met smart op de voorstelling :$
Dank je wel! Leuk om te horen.
Ik zal dan ook nu de foto's van de voorstelling plaatsen.
Ik heb veel moeite gedaan om knappe foto's te nemen. Het donker in de tent plus de kleurenlichten zorgen voor een lange sluitertijd en dus voor bewogen foto's. Ik heb dus veel met de hand ingesteld en zie onder het resultaat.
De voorstelling begon om 19.00 uur. Mystery.
Onder de foto's zal ik soms een klein stukje tekst schrijven.

Een meisje werd voor de show uit het publiek gehaalt en mocht kijken hoe de goochelaar Kim Kenneth een tafeltje door de piste liet zweven. De clowns keken toe. Ik snap niet hoe die man dat deed, maar wel heel leuk!

Hele mooie opening. Vooral die leasereffecten waren heel mooi. Waarom de artiesten nou op moesten komen in van die enge donkere gewaden..? Mystery was het in ieder geval.

Prachtige muziek en een hele leuke entree dat al die artiesten zo hun intrede in de piesten deden.

Mooie paardenact. Alleen twee paarden liepen naar ik begreep iets te vroeg de piste uit. Adriana Folco keek ze hoofdschuddend na maar ging door me de twee andere paarden. Het blijven dieren he.

Talentje hoor, die Orlando Oprescu uit Boekarest.

Prachtig! Let ook even op het opschrift van de zadels: AF, ik neem dus aan dat de paarden van Adriana zelf waren.

Van die nummer was ik niet echt weg. Het water in combinatie met vuur zorgde voor een mooie effect, maar de act vond ik niet zo heel veel voorstellen.

Knap staaltje acrobatiek!

Zal ik een hele, hele wilde gok doen? Zij werd omhoog gehesen zodat Kim onder haar door reedt? Het is maar een gok hoor. De rest snapte ik echt niet!

Mooi nummer, maar niet heel spectaculair. De dieren werden prachtig belicht. Ze hadden er maar 5, ook in de trailer. Ik dacht dat de familie Muderack veel meer leeuwen had.

Voor meer dan een tiende van een seconde ging haar poten even de lucht in, meer zin had ze niet. Geeft niet hoor.

Dit is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.

Hmm. De kleren zagen er leuk uit in het donker, maar daar heb ik ook alles mee gezegd. Ik vond dit geen bijzondere act. Ik denk dat mijn moeder deze act met een week ook wel onder de knie heeft. Ik vind die Tamara al zo lang ze bij CHR niet bijzonder. Het doekennummer van vorig jaar ging nog wel, maar dat ze na het leeuwennemmer in een net boven de piste hing vond ik net zo bijzonder als deze bungee jump act.

Niet verwacht dat dit zo'n goed nummer zou zijn! Twee grote showdiva's met z'n tweëen. De olifant genoot zichtbaar van de aandacht. En wat een leuke vrouw die Adriana Folco, een aanwinst voor CHR. Bijde stalen ze de show, zowel BABY als Folco. Ik hoop dat ze Folco volgend jaar weer in het programma hebben (maar dat is kleine kans) want ik vond haar naast heel leuk ook nog eens heel knap!

Leuk die glitters ook, eens want anders dan die kleden. En tsja, vrouwen houden van make-up he, dus ook BABY.

Veel foto's van BABY en Folco maar ik vond dit dan ook één van de topacts van CHR.

Ja, hier kon ik om lachen. Veel leuker en beter dan "Bijtje, Bijtje, geef me honing".

Deze twee hadden de tent goed mee: er werd flink gehuiverd!

Lekker dichtbij zo, en ik zat niet eens loge (stalles).

Mooie afsluiter.

Mooie kleding en mooie afsluiting. Fantastische show! Wat een topklasse.
Ik miste alleen wel het leuke liedje van vorig jaar: "Dat Renz-gevoel beleven".

Na afloop nog even Robert gesproken. Hij was tevreden en had niet verwacht dat Hoogwoud zo massaal zou komen opdagen.
Of ze volgend jaar in Hoogwoud zouden terugkomen was onwaarschijnlijk. Dat vind ik niet erg want dan zoek ik ze gewoon even verderop!
Dat was het vanuit Hoogwoud. Ik kan niet bij de afbouw zijn, maar dat vind ik toch een treurig gezicht en vind dat dus niet zo erg.
Ik hoop dat u heeft genoten van mijn reportage.
met vriendelijke groet,
Arjen Praat