Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 5:29 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Belly Wien in Rotterdam
BerichtGeplaatst: wo nov 26, 2008 10:25 pm 
Volgens mij geef ik in andere berichten toch aan dat niemand dat kan bewijzen dat er niks betaald is
en dat ik daarom ook vind dat je dat niet 100% kan zeggen.
er staat duidelijk bij schijnt niet betaald te zijn
maar zolang er geen bewijs is zal ik niet de gene zijn die hier gaat zeggen van ze hebben niet betaald
dit werd door andere mensen gezegd
ook zal ik het persoonlijk raar vinden als een gemeente zegt kom hier maar gratis staan
dan staan de circussen en andere evenementen wel in de rij voor die gemeente

Berichtonderwerp: Re: Belly Wien in Rotterdam
BerichtGeplaatst: do nov 27, 2008 10:56 am 

Er zijn slechts TWEE personen/instellingen die kunnen weten dat er niet betaald is en wie wat niet heeft betaald: De betrokken circusdirecteur die de rekening ontvangt en behoort te betalen en de gemeentekassier die de rekening verstuurt en behoort te innen. Aangezien beiden niet aan dit forum deelnemen is elke andere uitspraak gebaseerd op geruchten, vermoedens of daadwerkelijke gehoorde uitspraken die mogelijk niet eens voor de oren van de schrijver bedoeld waren of die juist wél voor de oren van de schrijver bedoeld waren in de hoop dat er een roddel de wereld in werd geholpen...

Aangezien het hier niet meer gaat over de aanwezigheid van Belly-Wien in Rotterdam komt hier het circusdier dat Belly-Wien zelf niet (meer) heeft... Afbeelding Afbeelding (conform VNCO richtlijnen met zijn tweeën :D )

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00