Maria-miara Santagio(MAMI schreef:
Als het zo moet: Weet jij wie dit onderwerp van het forum heeft geopend????? IK
Wil je daarmee zeggen dat jij dan ook bepaalt wie er mag reageren en hoe er gereageerd moet worden?

Je snapt de werking van een forum nog niet helemaal he?
Zeker omdat je dit onderwerp ZELF in het subforum Circusdieren gestart bent, dan lijkt het er toch wel op dat je een discussie met ons wilt uitlokken, en niet dat je alleen over je nieuwe baan wilt vertellen.
Citeer:
ER STAAN OP DIE SITE VAN JULLIE HEEL WAT LEUGENS EN IK WIL ER STRAKS NIET DINGEN BIJ HEBBEN STAAN OVER ''MIJN'' CIRCUS.
Als je kunt bewijzen dat er leugens opstaan dan snap ik niet dat je daar niet allang tegen geprotesteerd hebt. Als het leugens zouden zijn zou je ons namelijk kunnen aanklagen wegens laster, maar geen enkel circus heeft dit tot nu toe gedaan omdat ze ook wel weten dat wij geen leugens verspreiden.
Citeer:
Ik vind het buitengewoon flauw dat jij mijn nieuwe baan aan het afkraken bent- oh, maar dat doe ik helemaal niet- Nee, jij zult het niet in de gaten hebben, omdat dit in jou aard zit.
Dat doe ik inderdaad niet nee, je begint zelf over dierenrechtenactivisten, als je die niet genoemd had had je gewoon lekker over je nieuwe baan kunnen vertellen zonder dat ik me ermee bemoeid zou hebben.
En mijn aard... je kent me niet eens, hoe kun je dan oordelen over mijn aard? Op basis van wat berichtjes hier?

Het wordt steeds grappiger.
En wat Tjerk zegt; eerst een circus in Duitsland, nu blijkbaar in het zonnige zuiden, er klopt inderdaad niet veel van je verhaal. Een hele grote mond, maar bewijzen ho maar.