sannie schreef:
goh ben ik het eindelijk eens eens in grote lijnen met kiwi

.
miami zeg nou gewoon waar je werkt welk circus maak het nou uit
is alleen maar reclame voor het circus,maar inderdaad je heb wel erg veel vrije tijd. vertel dan eens hoe het in zijn werk ga in een circus.opbouw enzo
Miami,....Of je zegt niks, en doet niet mee aan dit forum, of je maakt je de circusliefhebbers deelgenoot van je ervaringen in dit forum. Als jij zegt bij een circus te werken dan geloof ik dat, maar ik wil dan ook wel het een en ander hierover horen, lezen en/of zien. In het verleden heb ik mij eens in een forum voorgedaan als een circuskenner bij uitstek (chapiteau was mijn pseudoniem) maar de kenners hadden mij als snel door. Erger nog..ik wist op het laatst niet meer wat ik moest antwoorden en wie ik nu eigenlijk was en wat ik meemaakte. Ik geloof op dit moment nog steeds in jouw onschuld, en bent wie je zegt te zijn en wat je doet. Maak ons daar echter eens deelgenoot van...jij zit op zo'n goede plek [?] dat jij dat ons, circusminnaars, niet mag onthouden. Wij zouden dat in jouw plaats ook doen. Die dierenactivisten..PFF, laat ze maar berichten sturen en reageren. Als je kijkt naar hoeveel mensen dit bereikt....peanuts. Laat me niet in de waan dat je echt niet bestaat als een meisje dat van haar droom werkelijkheid probeert te maken, maar als een meisje dat ook echt haar droom werkelijkheid heeft zien worden.