Ik was op vakantie in Centerparcs de Kempervennen dus lekker dichtbij het circusterrein, nouja dichtbij, ik vond het toch iets te ver om te lopen dus meegereden met de auto... Het was nog vroeg en schemerig toen ik op het circusterrein aankwam, iedereen kwam net uit zijn caravan (behalve de staljongens die al volop bezig waren met het uitmesten van de staltent, die er naderand keurig uitzag!) waaronder ook Arnold. Hij vertelde mij dat ze gewoon doorgingen, maar de roofdieren, zoals ik al eerder heb gezegd, vertrekken omdat er niemand is die met de dieren kan optreden na de dood van Karin.
Karin had trouwens (gehoord van die bekende uit de circuswereld) maar twee weken voor haar dood te horen gekregen dat ze kanker had (in haar longen, lever en eierstokken). De laatste 3 dagen van haar leven heeft ze niet meer bewust meegemaakt. Waarschijnlijk zal zij ook wel hebben gewild dat het circus doorging.
Maar even terug op het bezoek van mij aan dit circus, het stond (voor hun doen) redelijk net opgesteld met een rij witte hekjes met kerstbomen, de tent stond overeind evenals de foyertent met de restauratiewagen. Ik keek in de tent maar daar moest nog het een en ander gebeuren voor de eerste voorstelling.
De roofdieren werden net gevoerd en iedereen was bezig om er iets van te maken.
Hieronder de foto's:

De tent

De tijgerwagen

De leeuwenwagen, waar ook een aantal tijgers in gehuisvest waren

Vooraanzicht

Tent en trailer

Tussen de kerstbomen door...

De voorverkoop/kassawagen (zal wel ergens geregeld zijn want normaal doet hun caravan dienst als kassa

Tent, foyertent en tentwagen

Ingang
Nou dit waren de fotos voor nu, ik ga waarschijnlijk nog een keer terug om de voorstelling te bezoeken, had daar helaas nu geen tijd voor.