Circus Mondini schreef:
Binnenkort komt er nog meer informatie!
Tevens is deze hyve in samenwerking met de directie van het Staatscircus van Mosou-Holiday opgezet.
We proberen zo meer reclame voor het circus te maken.
Echter zoeken we nog steeds meer leden!
Hallo

het is geen aanval op jou hoor

Ik heb je al gezegt dat je een leuke hyves hebt

.die je ook mooi op kunt pimpen .Je kunt zelf mooie foto,s : maken voor de achtergrond lijkt me .Of je die hyves wel of niet in samenwerking met direktie gemaakt hebt, is niet eens van belang toch .
Ik gaf je alleen een idee

om er een jongeren hyves van te maken, omdat jongeren ook een heel andere kijk op circus hebben. Jij hebt de leeftijd van die jongeren en ik neem aan ook frisse ideeen

. Je kunt er iets moois van maken ,om vooral het jonge publiek te trekken. Daar moet het circus het toch van hebben, want zolang er jeugd is die naar het circus gaat zal het circus bestaan
De staatscircus van moskou/holiday hyves is meer de geschiedenis van het circus in het algemeen het onstaan enz :Waar dus veel oudere bezoekers werknemers enz een herrinering aan hebben. Als je jou hyves wil promoten mag je dat wat mij betreft ook op de hyves van moskou/holiday doen en op de hyves van vrienden voor het leven Verder denk ik dat de andere circus hyves het ook wel een leuk idee vinden een hyves voor en door jongeren

Ik hoor het wel

Succes ermee