Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 5:29 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 5:19 pm 

Americano schreef:

Vorig jaar is de show met en half uur ingekort. Hoelang duurt de show nu inclusief pauze ? Wederom iets meer dan twee uur of zitten ze weer op het oude niveau ? Overigens vond ik de duur vorig jaar prima hoor ben alleen even benieuwd.

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 5:24 pm 
Site Admin

Americano schreef:
Americano schreef:

Vorig jaar is de show met en half uur ingekort. Hoelang duurt de show nu inclusief pauze ? Wederom iets meer dan twee uur of zitten ze weer op het oude niveau ? Overigens vond ik de duur vorig jaar prima hoor ben alleen even benieuwd.

Hangt er van af.... Er zal de eerste weken nog wel wat gesleuteld worden aan de show.

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 5:24 pm 

De voorstelling duurde gisteren een goede 2 uur en 45 minuten [incl. pauze] , hiervan willen ze 30 minuten afkrijgen dus kom je op ongeveer hetzelfde uit als vorig jaar.

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 5:43 pm 

Citeer:
Muziek ook leuk????, ook altijd belangrijk

Citeer:
Nog niet alles is af maar de muziek die ik hoorde klonk erg leuk, een goede toevoeging die Violist en Accordeonist.

Dus ze hebben 10 mensen in plaats van 8 zoals eerder vermeld in dit topic?

Heeft iemand een goede fotó van het orkest zodat we zeker weten dat het er 10 of 8 personen zijn?

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 5:51 pm 

hermanrenzorkestfan schreef:
Ron_Mikkenie schreef:
Nog niet alle artiesten waren aanwezig. Daarom zat er een zwak nummer in het programma. Vanaf komende woensdag wordt de voorstelling versterkt door het Rosi Hochegger Duo met het bedpaard. Hier alvast een foto van dit prachtige nummer.

Afbeelding

Die heeft toch ook een paar jaar geleden meegedaan met het programma "Stars in der Manege" ?

Ze heeft in 2007 ook mee gedaan met het wintercircus van Wim Zomer. Zéér leuke act!

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 6:10 pm 

foto van het orkest, achter de clown weet ik niet zeker of daar nog iemand zit

Afbeelding

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 6:47 pm 

Dit is echt genieten met zo'n pracht foto's.
Bedankt Martijn en Guido.

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 7:07 pm 

heuvels schreef:
Americano schreef:
Americano schreef:

Hangt er van af.... Er zal de eerste weken nog wel wat gesleuteld worden aan de show.

Bedankt voor je antwoord en Martijn natuurlijk ook bedankt voor de uitleg.

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 7:39 pm 

wow, bedankt voor de fotoos en het verslag,ziet er weer netjes uit bij herman renz.
kan niet wachten om de show volgende week zelf te gaan bekijken in vught :D :D :D

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 8:02 pm 

Citeer:
Vanaf komende woensdag wordt de voorstelling versterkt door het Rosi Hochegger Duo met het bedpaard. Hier alvast een foto van dit prachtige nummer.

Afbeelding

Weet je dat wel zeker???
Deze vrouw zit dit jaar in het programma van Benneweis en het lijkt mij niet logisch dat zij daar na enkele weken al vertrekt om bij Renz te spelen.

zie hier: http://www.benneweis.dk/program-2009/ro ... egger.aspx

en dat zijn ook actuele foto's aangezien Kim Kenneth daar dit jaar Spreekstalmeester is :)

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 8:12 pm 

Ik heb hier ook nog helemaal niks van gehoord en geloof dit in eerste instantie ook niet ik probeer al iemand te bereiken van het front maar die zijn nu druk met de show ik hoop jullie morgen antwoord te kunnen geven.

OF RON IS DIT EEN 1 APRIL GRAP !!!!!!!!!

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 8:51 pm 

Ik vind het op zich een raar verhaal van Hochegger, een hele slechte 1 april grap dus. Ik zie de humor even niet. :?

Maar wauw wat ziet alles er goed uit!!!!!!!!!
Het ene kostuum is nog mooier dan de andere. Mooi dat iedereen er bij past!
Raar vind ik alleen dat tamara, zoals ik gelezen heb, 2 hoopnummers doet. Terwijl ik eerder ergens op dit forum las dat de vrouw van hans suppmeier ludwig ook een hoepelnummer doet. Komt die nog of blijft ze weg. Weet iemand hier iets van????

Wat doet milko eigenlijk in dat dompteurspak??? :?:

Allemaal bedankt voor de foto's. Ze zorgen er toch maar weer voor, dat wij nog geen dag na de premiere al weer voorzien zijn van de eerste foto's!!! :D :D :D :D

Oh, wie is de vrouw in de luchtring???? Goed nummer???

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 9:24 pm 

Eric-Breemen schreef:
hermanrenzorkestfan schreef:
Ron_Mikkenie schreef:
Nog niet alle artiesten waren aanwezig. Daarom zat er een zwak nummer in het programma. Vanaf komende woensdag wordt de voorstelling versterkt door het Rosi Hochegger Duo met het bedpaard. Hier alvast een foto van dit prachtige nummer.

Afbeelding

Die heeft toch ook een paar jaar geleden meegedaan met het programma "Stars in der Manege" ?

Ze heeft in 2007 ook mee gedaan met het wintercircus van Wim Zomer. Zéér leuke act!

Rosi deed ook mee in 2004 in Enschede met haar paard en in 1997 met haar honden in Roermond.

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 9:31 pm 

Bij Stars in der Manege, Roermond, Enschede en Apeldoorn trad ze nog solo op. Hier is ze niet alleen!

M.b.t. Herman Renz: Niet kletsen maar gewoon zelf gaan kijken. Dan weet je wie wat doet en wat Milko in dat dompteurspakje doet.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00