Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 5:14 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circus Belly Wien 2009
BerichtGeplaatst: wo mar 18, 2009 11:33 pm 

hallo,ligt het aan mij of is het voor meer mensen groot nieuws.
ik las per toeval zojuist dat er dit seizoen ook indische olifanten te zien zijn bij belly wien.
wie weet er meer over ,ben te nieuwschierig om te wachten op volgende week,wanneer ik toch echt de lange reis naar zuidlaren ga maken om de eerste show te bezoeken.
weet iemand hoeveel olifanten,waar ze vandaan komen enzv. :D :D

Berichtonderwerp: Re: circus belly wien
BerichtGeplaatst: do mar 19, 2009 12:25 am 
2 olifanten
weet niet waar vandaar dus maar lekker speculeren
ik denk dat het dezelfde zijn als bij solero van de winter
als dit het geval is zijn het in ieder geval zeer goed getrainde dieren

BerichtGeplaatst: do mar 19, 2009 12:53 am 

weet jij ook of ze bij het circus zullen blijven ,of is het een ingehuurde act???

BerichtGeplaatst: wo mar 25, 2009 7:02 pm 

dantjecircus schreef:
hallo,ligt het aan mij of is het voor meer mensen groot nieuws.
ik las per toeval zojuist dat er dit seizoen ook indische olifanten te zien zijn bij belly wien.
wie weet er meer over ,ben te nieuwschierig om te wachten op volgende week,wanneer ik toch echt de lange reis naar zuidlaren ga maken om de eerste show te bezoeken.
weet iemand hoeveel olifanten,waar ze vandaan komen enzv. :D :D

Dit is zeker groot nieuws!
Belly Wien is nu qua dieren helemaal compleet! De aanwezigheid van olifanten was het enige waaraan het bij dit circus nog ontbrak. (Al stonden ze altijd wel op de affiches en kortingsbonnen).

Ook ik ben benieuwd waar de olifanten vandaan komen, wie ze presenteert en of ze voor vast bij Belly Wien zijn gekomen of dat ze gecontracteerd zijn. Ik hoop het te lezen wanneer iemand het weet.

BerichtGeplaatst: wo mar 25, 2009 7:19 pm 

Wel een leuke toevoeging, alleen maakt deze het programma wel weer langer... en ik vond het al best lang duren :)
2 uur en 45 minuten met pauze waarin nog niet alle nummers uit het programmaboekje voorbij zijn gekomen vind ik best lang.

vooral voor kleine kinderen is dit een lange zit , maar wel een leuk programma voor het hele gezin!

BerichtGeplaatst: wo mar 25, 2009 7:50 pm 

Als men in deze periode geen dode momenten heeft en mooie acts met vooral dieren is dit zeker niet slecht !!

BerichtGeplaatst: do mar 26, 2009 1:08 am 

Was net op de premiere.
Olifanten zijn van Kalle Scholl en Familie. Die presenteren ze ook. Jongens van Scholl doen ook trampoline nummer.
Nummers waren van de winter te zien bij Kerstcircus Royal.
Jockey-rijden, antipode en meswerpen zijn uit de voorstelling. Premiere show duurde 2 en half uur. Daar zal na inwerken nog wel 15 minuten afgaan. Mooie show,veel dieren.

BerichtGeplaatst: do mar 26, 2009 9:10 am 

Dat is dan die hele mooie olifantentrailer met ruime voortent? :)
Dat zag er echt prachtig uit bij royal deze winter, hoop dat ik Belly Wien snel eens zie dan.

BerichtGeplaatst: do mar 26, 2009 5:12 pm 
Site Admin

zembla schreef:
Was net op de premiere.
Olifanten zijn van Kalle Scholl en Familie. Die presenteren ze ook. Jongens van Scholl doen ook trampoline nummer.
Nummers waren van de winter te zien bij Kerstcircus Royal.
Jockey-rijden, antipode en meswerpen zijn uit de voorstelling. Premiere show duurde 2 en half uur. Daar zal na inwerken nog wel 15 minuten afgaan. Mooie show,veel dieren.

Ik hoorde dat de olifanten afkomstig zijn uit Ierland maar daar vanwege een daar heersende ziekte voorlopig niet terug kunnen. Dus is van de nood een deugd gemaakt en versterken zij Belly Wien.

BerichtGeplaatst: za mar 28, 2009 5:30 pm 
Site Admin

Atze Lubach was bij de show in Zuidlaren en maakte een reportage voor ons.

Afbeelding

http://www.circusforum.nl/album/displa ... eshow=5000

BerichtGeplaatst: zo mar 29, 2009 10:10 am 
ik ben gistren naar belly wien ge weest wad een progama zeer mooi
ook hoe de oliefanten er bij ston de in de tent wad is dat pragtug om dat zo te zien
oliefanten die niet fast staan en verder was er ook nog wad ander wat zeer mooi is een belgies echet paar waar een voordit circus naar nederland ge kommen om elkaar te houluk te vraag een die dame weert uit het publiek ge halt om op de oliefant te aan zit een en effen later kwam haar man ver kleet bin een om haar te vraag zeer bie zonder hoe dat ging ook hoe dat circus er mee om ging het was 1 groot feest ik ga er dit jaar nog een aan tal keer er heen zo mooi progama maar dat niet alle 1 ook hoe de diern er bij staan zo net jes zo mooi en zeer ge zond ik zal zegen ga er zelf maar eens kijk een hoe mooi dat circus en de dieren zijn :mrgreen:

Berichtonderwerp: Re: Circus Belly Wien 2009
BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2009 7:48 pm 
Site Admin

Afbeelding

Nieuwe reportage van Atze Lubach in Dokkum

http://www.circusforum.nl/album/displa ... eshow=5000

Berichtonderwerp: Re: Circus Belly Wien 2009
BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2009 8:43 pm 

een enorme drukte vandaag in de hoofdstraat van Wolvega, vandaag nam het circus de olifanten mee naar het centrum.
Hier kwamen op dat zelfde moment ook de kermis wagens een voor een aan. Alles stond vast. auto's passeerden elkaar bij het kruispunt zodat ze ook nog iets van de olifanten caravaan konden zien, de kermis exploitanten die iets verderop het terrein op wilden rijden toeterden boos terug. na een half uur toen de olifanten naast de bakkerij ook de groentenboer hadden bezocht en weer terug naar het circus terrein liepen kwam er ook weer begewing in de lange file. ondanks de regen was er enorm maar dan ook enorm veel belangstelling. Helaas geen foto's kunnen maken omdat mijn telefoon-batterij leeg was :( had het erg graag willen laten zien, onvoorstelbaar was het.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00