Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 10:24 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Herman Renz-Gitano op you tube
BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 1:13 am 
Het eerste filmpje van de nieuwe show staat al op you tube. Het betreft hier de draaddanser Nicol Nicols.

http://www.youtube.com/watch?v=dywVJemgiIM

Kan dit zomaar???

BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 1:17 am 
na verdere bestudering blijkt er nog veel meer op te staan. overigens van slechte beeldkwaliteit.

BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 9:47 am 

Het is tegenwoordig nog maar moeilijk te zien of men foto's maakt of een filmpje.
Vooral met digitale compactcamera's.

Ik denk dat je zulke dingen tegenwoordig nog maar moeilijk kunt verbieden en sommige circussen laten ook beide ondertussen al toe zoals wintercircus Hanson.
Veel Artiesten hebben inmiddels ook zelf al een youtube-kanaal waar ze de complete nummers van zichzelf laten zien.

Het youtubefilmpje van Nicol Nichols is ook een voorbeeld daarvan, wanneer je kijkt naar de poster van dat filmpje is het nicol nichols die ook nog meerdere filmpjes van zichzelf/hem heeft.

BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 11:56 am 

Hallo,

Ik heb die video's er op gezet van slechte kwaliteit :) dat komt omdat ik met mijn telefoon heb gefilmt.

Gr Sam

Lisa schreef:
na verdere bestudering blijkt er nog veel meer op te staan. overigens van slechte beeldkwaliteit.

BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 8:08 pm 

Normaal is filmen verboden. Ma soit ik ga je niet veroordelen ofzo hoor ;)

BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 8:30 pm 

ik kan me vaag herinneren dat er aan het begin wordt omgeroepen dat je om technische redenen het mobieltje moet uitschakelen. :lol:

Met veel fototoestellen kun je inderdaad ook filmen. Soms met matige kwaliteit, maar soms ook met Full-HD en de mooie belichtingsopties van de spiegelreflexcamera. Je kunt het dus niet tegenhouden. En het filmpje is niet geplaatst door "spikeman-4" maar ene "nicolnicols". Dat is toch de artiest zelf die zijn vrouw of iemand anders heeft laten filmen? En waarom bang zijn voor copyright? Bijna niemand zal het draadnummer kunnen imiteren. :wink: De filmbeelden zijn van zo'n matige technische kwaliteit dat de filmmaken ook niets te vrezen heeft.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00