Anton Werkman schreef:
Helaas wouden die niet veel van mijn goede bedoeling weten en richten ze meteen een filmcamera op mij. Is het trouwens een leuk filmpje geworden?
Een heel mooi filmpje

Citeer:
Ik dacht dat deze mensen altijd zo graag in discussie gingen maar dat viel een beetje tegen, veel te lullen hadden ze niet. Na het zien van deze mensen wist ik al wel genoeg en was mijn mening dat dit clubje uit zielepoten bestaat alleen maar sterker.
haha.. nou ja.. discussies zijn er met jullie wel genoeg geweest.
Citeer:
Donderdag had ik de dierenvriendjes weer verwacht maar helaas bleven ze toen thuis. Bang voor een drupje regen ofzo?
Woensdag kwamen tegen de regels in allerlei circusmensen langs lopen. Sommige met een dreigende blik. We vonden het donderdag niet veilig genoeg om er te gaan staan.
Citeer:
Vrijdag waren ze er gelukkig weer om hun gezeik te verkondigen. Op zaterdag had ik hoge verwachtingen van mijn vrienden van circusleed, ze zouden immers met 200 man komen demonstreren!
Nou ja.. het was de bedoeling dat we met 50 tot 100 man in assen zouden zijn. 200 zou nog mooier zijn geweest natuurlijk

Citeer:
Rekenen kunnen deze mensen ook al niet want ik heb maar een kleine 30 man geteld.
zeker 40, dus rekenen kan je ook niet

Citeer:
Wat een tuig dit volk! Kraakpandfiguren, gothics, hanekammmen ze zagen er precies zo uit als ik me voorgesteld had en je kon ze van 50 meter afstand nog ruiken zo stonken deze vieze mensen.
Als je opgelet had, dan had je gezien dat er veel meer diversiteit was.
Citeer:
Op zondag gingen de dierenactivisten denk ik allemaal naar de kerk want ook toen was er geen demonstratie.
We hadden zaterdag al een mooie afsluiting.
Citeer:
Ik bedank Circusleed voor de extra promotie en relcame van ons circus! We hadden in Assen gemmideld 500 bezoekers per voorstelling en dat is een mooi aantal. Wij hopen dus dat actiegroep circusleed voor ons de publiciteit wil verzorgen!
De premiere dag was nog redelijk bezocht, maar de andere dagen hadden jullie opvallend minder bezoekers. Dus jullie hebben toch niet erg goed gedraaid. En het zullen er minder en minder worden.
Maar Belly Wien gaat 'down'. Nergens in NL zullen ze straks niet meer welkom zijn.