Even nog voor de geinteresseerden: het complete programma:
Sascha en Janine Prehn - Siberische Tijgers
Clown Beppo (er heten wel heel veel clowns beppo

) met een standaard orginele kliko act
Giovanni Caselly (??) - Shetlandponys
Miss Angela - Ringtrapeze
Sascha Prehn - Groot en klein (fries en shetland)
Handstand op gestapelde stoelen - Giovanni Caselly
Western act (lasso draaien en messenwerpen, matig nummer, niet veel bijz. )
Spelen met vuur, Giovanni Caselly
6 kamelen vrijheid - Alfonzo Renz
PAUZE - kameelrijden kameelfoto paard en pony rijden (erg dure restauratie: popcorn 3 euro, suikerspin 2,50 etc)
Strakke draad
Sascha Prehn - 2x kameel + 2x paard
Miss Angela - Doeken lucht
Alfonzo Renz - 4 friezen vrijheid (dit was het beste nummer van het hele programma)
Finale
in de finale was er trouwens nog een zugabe :s
het jongetje van 3 had een kunstje geleerd met zijn vader. vader helemaal trots maar het kind jankte als een gek. Als kinderen zelf in de piste willen staan geniet k er van omdat te zien, zoals bij fam. Freiwald. Maar dit kind werd gedwongen zo leek wel, het zag er niet uit.
2 masten hingen lampenrekken aan met 8 en 6 bouwlampen, aan de andere twee masten hingen maar 1 bouwlamp... desondanks moet ik zeggen dat de piste wel goed verlicht was, maar een kleurtje voor de lamp schuiven is een kleine moeite en ook dat er maar 2 rekken hingen was niet echt mooi. Maarja, je kunt natuurlijk niet alles wensen.
De muziek was ook slecht, steeds muziekstukken van 30 seconden die steeds opnieuw werd aangezet, erg slecht. Dit verpest de sfeer.
Toen ik naar buiten liep hoorde ik de mensen zeggen: nou ik ben pas nog bij circus renz geweest, en daar was t even duur maar veel beter.
Kijk ik geef toe wij zijn verwende circusfreaks, normaal gesproken vind de normale bezoeker het wel leuk maar als zelfs een leek het saai vind, dan is er echt iets mis.
Ik had goede verwachtingen maar die zijn helaas niet uitgekomen.
Sorry dat het misschien heel zeikerig en verwend overkomt wat ik allemaal typ maar iedereen weet t normaal ben ik helemaal niet negatief maar dit keer moest het gewoon even.
Kevin