circus@achterhoek schreef:
Citeer:
Wat er in 2010 wel komt is ook heel bijzonder, want dat is ook al 9 jaar geleden (2001)! Er komen.........exoten! En wel kamelen, zebra's, lama's, enz. van circus Charle Knie. Marek Jama komt niet mee. Zeer waarschijnlijk zullen deze vele dieren door Michel Yarz gepresenteerd worden.
In 1999 waren de laatste keer exoten te zien in de renz piste namelijk die van david chipperfield. Giraf ( gepresenteerd door Milko ) en de overige exoten door Sylvio Schwichtenberg. In 2001 was het, het sprookje van 2001 nacht met de olifanten van Alberto Althoff gepresenteerd door Marco Althoff, de reptielen van Karah Kavak, tijgers van Gary Ambrose en de friezen van renz zelf gepresenteerd door Marco Althoff.
Klopt helemaal! Ik was al tot de ontdekking gekomen dat ik mij in het jaartal had vergist. In 2001 liepen er alleen 2 kamelen een rondje.Voor andere exoten moet je inderdaad helemaal terug naar 1999 (met de show reis om de wereld). Dit betekent dus dat we na pas 11 jaar afwezigheid (!!) weer exoten in de Renz piste te zien krijgen. Ik ben hier erg blij mee, want deze heb ik best wel gemist. Exoten horen er naar mijn idee toch een beetje bij.
Niet alle dieren van Charles Knie zullen komen. In ieder geval kamelen, zebra's, lama's en runderen. Of de (grote) kangoeroe mee komt weet ik niet. Een giraf denk ik niet, want die heeft Charles Knie niet. Tenminste, vorig jaar niet.