De show Ik had een kaartje gekregen voor de voorstelling, ik zat niet helemaal mooi voor foto’s maar ik was al blij dat ik er gratis zat en dan is elke plek leuk.
De Show begon met wat probleempjes, sowieso de einlass ging niet echt soepel.
De Rekwisiteurs wisten niks van dep laatsen af dus moesten 2 man iedereen de plek wijzen.
Genummerde zitplaatsen was toch niet zo makkelijk als de organisatie dacht, en zeker niet als er dubbele kaarten weggeven worden.
De show zelf begon ook met problemen, namelijk …. De stroom viel voor de 1e keer uit.
Maarja dan maar zonder microfoon en wachten onder het genot van het geweldige circusorkest waar ik onder zat en alles dus perfect Live hoorde.
De show ging door met Rebecca Siemonheit-Barum die op een paard 5 andere paarden presenteerde, een mooie act met veel rust en respect voor de dieren.
Later komt zij nog eens terug met de Kamelen die er erg mooi uitzagen vind ik, je ziet wel eens van die kamelen die overal bossen haar hebben maar deze waren nog voor de premiere naar de kapper geweest leek wel.
De clownerie die Tomi voor het grootste gedeelte invult vond ik zelf helemaal niks, slechte reprises op bandmuziek. Didi komt ook 2 keer tevoorschijn, de 1e keer in het begin met z’n lantaarn en de 2e keer zijn Edelweissreprise.
Ook vele topnummers waaronder Duo Concalves , die het ook even zonder licht moesten doen [nouja, bouwlampje] maar de show must go on!. Ook Los Marinos op de hoge Draad was een topnummer. Vader en zoon recht boven mij op de hoge draad, en deze act had wel genoeg licht gelukkig, Later komen de Marinos junior nog eens terug op het rad des doods.
Ook een bekende bolagroep , The argentian Devils onder leiding van Walter Paz zie je in Den Bosch in een nieuwe formatie zonder de ex-lichtman van Moskou-Holiday maar met 2 nieuwe heren en 1 nieuwe dame…. Een hele vooruitgang vind ik zelf en dan ook nog top begeleiding door het orkest.
Nog een topnummer… The White Crows, een supernummer op de rekstok.
We gaan nog even door met topnummers…. We zien o.a. nog Martyne Chabry met een geweldige muzikale quick change waar ik helaas sommige delen niet van zag.
Pierre Bauer [ de broer van?

] deed een geweldige mast-act als aap, de ooh’s en aah’s gingen door de tent heen. Verder nog de Pedersens met de zeeleeuwen en pinguins en dan heb ik alle artiesten wel gehad.
Maar wat foto’s doen waarvoor ik nu al excuses maak voor de kwaliteit, deze is niet echt geweldig door het verschillende lichtwerk [ veel tegenlicht door de volgspot, en de belichting in de tent is ook niet echt mega en hangt naar mijn mening te hoog]

Een dame in het rad des doods die ook nog buitenom loopt, zie je niet vaak!

Dat was mijn selectie van het Mega Kerstcircus Den Bosch waar volgend jaar zeker weer een bezoekje aan vast zit…. Maar dan op een mooiere plek!