Sylvio, het lijkt wel of onze meningen 200% van elkaar verschillen, dat mag gelukkig ook!
De aankleding van buiten ben ik het met je eens, het was niet veel bijzonders te noemen en vorig jaar mooier, de ingang met boomstronken en kerstbomen etc.
Wat een feit is is dat er weinig circusmateriaal/wagens zijn dus ook moeilijk op te vullen, het terrein.
Die paaldans act mag van mij meteen terug naar amsterdam, stelde niets voor en het publiek was nou ook niet bepaald enthousiast (niet over de act en niet over de vrouw zelf

)
Royal heeft niet ieder jaar olifanten. De dressuur van de Freiwalds is altijd humaan en ook die van de kamelen en lamas. ik heb deze act inmiddels zeker 15 keer gezien, het is iets temporijker dan de andere acts maar zeker niet minder humaan.
Ik vond de antipode juist wel leuk en het stoorde mij niet dat het een oudere vrouw was. Deze vrouw moet overigens wel wegblijven uit het fietsnummer, dat ze helemaal in de knoei laat gaan. Het is sowieso niet meer zon goed nummer als bij Renz.
Dat Royal volgend jaar wegblijft, daar geloof ik niets van.Typisch circusdirectie-achtig om van die fabeltjes de wereld in te roepen en volgende maand weer vrolijk met de nieuwe voorbereidingen te beginnen. Extra publiciteit???? of medeleven vragen van de inwoners?? vertel het maar..