Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 5:04 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: zo sep 03, 2006 5:02 pm 

Anoniem, waar haal je het lef vandaan om een klein maar gezellig familiecircus als Harlekino zo onderuit te halen en dan ook nog op de persoon spelen van de directeur. Als je het zelf beter kunt doen, probeer het dan eens om een circus draaiende te houden, want dat valt vandaag te dag heus niet mee. Circus Harlekino boodt het publiek een goede en afwisselende show, waar niks mis mee was, ik heb het een paar keer gezien in Assen. Of vind je de kleine circussen over het algemeen maar niks? max.

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 04, 2006 2:26 am 
Anoniem is echt niet zo anoniem, zie onderstaand zin profiel.

Alles over CircusLeed.NL

Totaal berichten: 444 [18.33% van het totaal / 1.41 berichten per dag]
E-mailadres:
Website:
ICQ nummer:
AIM naam:
Yahoo messenger:
MSN messenger:
Privé bericht:
Beroep: student, ondernemer, webdesigner, programmeur, IT-xpert, vrijwilliger
Interesses: Dierenrechten ;) Politicologie, filosofie

OF TE WEL ::::::::ALEX ROMIJN

LAFBEK>
Ga je naar een circus zonder dieren......kraak je het nog af ook?????????????????

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 04, 2006 9:31 am 

http://www.l1.nl/module/avnieuws/mediap ... dieren.wmv op die link kun je die Alex Romijn ook zien. Dit filmpje vond ik op circusdays.be

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 04, 2006 10:45 am 

Hans schreef:
Anoniem is echt niet zo anoniem, zie onderstaand zin profiel.
...
LAFBEK>
Ga je naar een circus zonder dieren......kraak je het nog af ook?????????????????

Beste Hans,

Ik ben zeer benieuwd hoe je het account Anoniem koppelt aan mij?
Dat beargumenteer je namelijk niet. Daarnaast kan de forumadmin gewoon zien welke ip gebruikt wordt en ook het emailadres, dus kan deze makkelijk aangeven dat ik niet 'anoniem' ben.

De gegevens die je post zijn van mijn profiel, dus van circusleed.nl

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 04, 2006 1:15 pm 

De enige manier waarop je mee kan praten op dit forum is als je jezelf met een email adres inlogt. Dat doe ik dan ook, dat ik mij anoniem noem is toch mijn goed recht, men kan mij toch een priv°ebericht sturen of een mail sturen? Een mening hebben in dit land en ook op een openbaar forum is een recht, als iemand de parade rommel noemt mag ik daar een tegenreactie op geven, dat wordt niet veroordeeld!!!!! Ik ben niet van de circusleed groep en ik ben niet de heer Romijn. Uit deze antwoorden blijkt maar weer dat je geen eigen mening mag hebben en het eens moet zijn met de grote meute. Ik ben geen dierenactivist maar een circusliefhebber van circus met kwaliteit. Helaas moet ik uit de discussies van de afgelopen maanden opmaken dat de dierenactivisten de enige zijn die voor rede vatbaar zijn, open zijn voor ontwikkeling en de wil hebben iets te bereiken. De circusvrienden zijn wat mij betreft mensen met oogkleppen. Tenslotte moet mij nog 1 ding van het hart en daarna zal ik niemand meer lastig vallen, Max...." get a life "

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma sep 04, 2006 1:19 pm 

spasega schreef:
Kleuterjuffen met gestreepte sokken aan en hoge stemmetjes die voor clown spelen en denken dat dat een beetje dom doen is met water.

Therapeutische types die jongleren met drie balletjes in een narrenpak en slappe truukjes met vuurpois

Zg parterreacrobatiek die meer lijkt op stammendansen door yogavrouwen met zulke cellulites dat het lijkt alsof ze de hele nacht op het grind gelegen hebben.

zg. circusparodie, dus slechte truukjes opdist in fluwelen jasjes en met aangeplakte snorren, omdat het camp is en kitch in is ofzo. Kortom, de VPRO, Parade, noem maar op.

Combinatie van bovenstaande rotzooi wordt meestal gesubsidieerd. Enige voordeel is dat het democratische collectieven enzo zijn die snel in ruzie uiteenvallen en dat als ze er mee ophouden er nog wel eens een beste tent te kopen is voor hen die wel echt iets brengen.
dit is dan wel ok Hans? Show ons dan ook even het profiel van de persoon die dit schreef! Nogmaals de redelijkheid is ver te zoeken. Wat een kinderachtige trieste aktie....

Berichtonderwerp: reactie op anoniem
BerichtGeplaatst: di okt 24, 2006 6:44 pm 

"anoniem" hoe durf je harlekino zo voor schut te zetten, met iets dat niet eens klopt. peter is helemaal geen zielige autoboer of wat je ook schreef, en als je dat wel vind koop dan een kaartje zodat harlekino voldoende bezoekers krijgt en zodat peter geen -volgens jou-zielige autoboer meer is.

kevin :lol:

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di okt 24, 2006 7:41 pm 

beetje late reaktie Kevin, het was een discussie van 4 september. lees even alles uit deze discussie, ik blijf bij mijn mening, die je gelukkig mag hebben in nederland. Reageer op iets actueels please

Berichtonderwerp: late reactie
BerichtGeplaatst: vr okt 27, 2006 5:08 pm 

anoniem,
wat maakt dat nu uit of het een late reactie is, ik mag toch wel zeggen wat ik er van vind?????

kevin
http://www.kevin-circus.tk :wink:

Berichtonderwerp: Circus Harlekino
BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2007 3:48 pm 

Ook dit jaar is circus harlekino weer gratis te bezoeken op de koninginnemarkt in westerhoven zondag 29-4, programma kleindieren, acrobatiek, paarden, clowns
:)
groeten kevin van geet

Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: vr jul 27, 2007 12:01 am 

Vanavond keek ik op de websites van de verschillende circussen en ik was nogal verbaasd dat de website van het Circus Harlekino nog steeds niet is ververst, want zo staat Assen nog in de tournee opgenomen en dat was al vorig jaar augustus, wanneer wordt deze site aangepast, want dit circus reist al weer een aantal weken en er vinden en dat stond alwel op Circusweb filmopnamen plaats van de nieuwe film Calimucho.

Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: vr jul 27, 2007 11:22 am 
Site Admin

max schreef:
Vanavond keek ik op de websites van de verschillende circussen en ik was nogal verbaasd dat de website van het Circus Harlekino nog steeds niet is ververst, want zo staat Assen nog in de tournee opgenomen en dat was al vorig jaar augustus, wanneer wordt deze site aangepast, want dit circus reist al weer een aantal weken en er vinden en dat stond alwel op Circusweb filmopnamen plaats van de nieuwe film Calimucho.

Max heeft gelijk. Het heeft de schijn dat Peter Verberk vergeten is dat hij een website heeft. Dat Calimucho bericht staat inmiddels erop, en de oude info is er af.
We zullen Peter eens vragen mee te denken met zijn eigen site.
Max wordt bedankt voor zijn oplettendheid.

Berichtonderwerp: website CH
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 10:43 pm 

bij mij doet de website het niet eens ik weet niet of het aan mijn pc ligt ....

grt kevin

Berichtonderwerp: website
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 11:19 pm 

Het ligt niet aan je computer, het contract is opgezegd wegens gebrek aan belangstelling. Dus geen Harlekino website meer.

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di aug 07, 2007 12:05 am 
CONTRACT??? Is circusweb dan een commerciële site??

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00