hier weer een klein berichtje uit Emmen .we zijn net afgebouwd en over gereden uit Nijmegen .vandaag 2 voorstellingen gedraaid .het was een superweek op 2 avondvoorstellingen na was Nijmegen helemaal top .vooral gisteren vanaf 6 uur in de ochtend waren we bezig met alles klaar te zetten tot 6 uur s,avonds zijn we met 8 man in touw geweest om alles buiten draaiende te houden en het was gelukt .en binnen gingen de 2 voorstellingen ook nog door dus omste beurt gauw de opening , nummer,en finale doen en gauw weer terug .en dan natuurlijk mijn treintje de Milko expres .het is een uit de hand gelopen hobby maar ik hebt er zo veel plezier van .ik ga nog een mooi achterdoek laten maken .de decoratie word nog afgemaakt. dus nog werk zat er aan .de open deurdag was ook een groot succes van 11 tot half 2 zat de tent 3 kwart gevuld en achter bij de stallen en bij de leeuwen en zeeleeuwen kon je allen nog met de menigte mee lopen .en daarna nog 2 goede shows gedraaid nee tot nu toe mogen wij nog niet klagen over het seizoen. de bezoeker aantallen zijn hoger dan deze tijd een jaar geleden ik hoop dat het zo aanhoud .maar de mensen gaan zeer tevreden naar huis. met staande ovatie in de finale .ik vind het echt een jubileum programma ,al zeg ik het zelf .en nu op naar de honderd en een jaar . groet en tot zien bij het enige echte Nederlands nationaal circus Herman Renz

..............der is veel Renz maar een Herman Renz