De show van Belly wien is voor de kerst helemaal vernieuwd en lijkt gelukkig niet op het seizoensprogramma van 2011.
Zo wordt de show "All Around The World" gestart met een voorstelling van verschillende landen, zo zien we een jodelaar, een spaanse danseres en een mexicaanse clown voorbij komen.
Vervolgens komt Marlon Zinnecker samen met een dame van de familie Scholl de piste in om een razendsnelle quick change act op te voeren, je zou bijna denken dat de dame niet alleen is

Duo Köllner is eveneens nieuw met de Geitenrevue gepresenteerd in Lederhose, de geiten beheersen nog niet veel tricks maar met wat oefenen komt dat helemaal goed, het nummer wordt in ieder geval leuk gepresenteerd.
Clown Chico werd groots aangekondigd op de website maar viel mij persoonlijk een beetje tegen, ik had er in ieder geval wat meer van verwacht. De partner van de clown zien we ook terug op een soort van Schwungseil bovenin de piste.
Ook nieuw in het programma is de Hongaarse Post die gereden wordt vanaf 2 kamelen ipv 2 paarden waar de rest van de paarden tussendoor gaat, ook dit nummer lijkt mij nog in opbouw aangezien er maar 3 paarden de piste inkwamen, wie weet volgend jaar nog meer. Diabolo-kunstenaar Michael brengt op swingende muziek zijn nummer, helaas ook nu weer wat foutjes hier en daar maar goed dooroefenen zal deze jongen wel ver brengen. De andere jongleur die op de site stond aangekondigd was nergens te bekennen. Wat nummers uit het seizoensprogramma zijn gebleven maar in een nieuw jasje gestoken.
Zo worden de olifanten van Scholl dit jaar gepresenteert samen met 2 paarden en ingeleid door een ballet van oosterse dames op Bollywood muziek. een kleine verandering kan een nummer al zo anders maken.
In de ruimte voor de speeltent staat een mooie Caroussel opgesteld en is er snoepgoed,warme hapjes,ijsjes en drankjes verkrijgbaar. Belly wien verzorgt zelf enkel de popcorn als etenswaren.
Ook het licht was in orde met par-spots rond de hele piste.
Helaas was de opkomst zeer laag maar wat wil je als er in de krant staat dat een kerstcircus afgelast is, hopelijk krijgt Belly wien de komende dagen nog veel bezoekers voor het prima programma "All Around the World"