Citeer:
En weet u wel dat er ondanks dat er nu zoveel over geschreven wordt, nog nooit in 1 bericht alle genomineerden hebben gestaan? Dat kan nog steeds.
Ik schrok al, heb ik er eentje vergeten? Ik dacht het niet. Alle artiesten die genomineerd zijn stonden wel degelijk genoemd op de voorpagina, voor de zekerheid heb ik het weer even bovenaan gezet, nu ook met het juiste plaatje, ik heb gekozen voor een iets grotere award, dat scheelt vergrootglas meenemen.
Ik wilde niet teveel pushen op de voorpagina, om insinuaties zoals die van P. te vermijden, dus is het ook naar onder gezakt. Desondanks bleven de stemmen binnenkomen.
Verder was het moeilijk om een waterdicht systeem te verzinnen in een poll, zonder garantie dat er niet iemand op de repeat knop zou gaan zitten. Het voordeel van stemmen via
redactie@circus-web.nl is dat het binnenkomt bij zowel Sjaak als bij mij. Sjaak controleert dus als hij het nodig vindt of het allemaal goed gaat. We kunnen bij twijfel kijken naar de afkomst van een email, maar die twijfel hebben we tot nu toe nog niet gehad, de meeste namen zijn wel enigzins bekend. En het zijn niet allemaal forumleden die stemmen, er zitten ook andere mensen bij die geen forumlid zijn.
Over het uitreiken, ik ben het helemaal met je eens, dat zou ik net zo goed zelf kunnen doen als site-eigenaar en als redacteur van Circusweb.
Wat eigenlijk de bedoeling is van deze Award, en dat moet denk ik groeien, dat vaste fans van circussen ook eens getriggerd worden om naar een ander circus te gaan en daar te gaan kijken en vergelijken. Ik zie van sommige forumleden dat ze zich inderdaad open stellen voor andere circussen, zoals Martijn en Rene, en wellicht zijn er nog een paar die dit doen. Dus als stimulering om eens verder te kijken dan je vertrouwde circuspiste. En ik hoop dat ik daar een klein beetje in geslaagd ben. Uiteindelijk gaat het er om dat er meer begrip komt voor elkaar. En dat moet soms beginnen bij de circusfans.
En nee, het is niet te vergelijken, maar dat zijn de nummers in Monte Carlo ook niet.
Circusmeisje, natuurlijk vind ik het goed dat je gaat stemmen.