circus@achterhoek schreef:
Fakir schreef:
Ziehier maar liefst twee pagina's vol getikt binnen een dag tijd. Worden jullie per ingetypte letter betaald, net als vroeger bij een telegram? En het gaat echt nergens over. De meeste circussen bivakkeren in het winterkwartier en het is opeens een topdrukte in het forum. Het is duidelijk te merken dat enkele (anonieme!) forumleden zich te pletter vervelen.
Als je toch niet gelovig bent, ga dan maar lekker met je *** spelen, In plaats van hier het forum naar de verdoemenis te helpen. Op deze manier gaat het forum in hoog tempo het Duitse forum achterna. En ik hoef echt niet uit te leggen wat daarmee wordt bedoeld.
Ergeren aan andere forumgebruikers!!!
Ik zou zeggen, doe eens de moeite nemen om mijn eerste bericht een te lezen, want dan zie je dat het om een doodgewoon idee gaat.
De discussie die daarop volgt, gaat gewoon op een nette manier, totdat circusmeisje weer eens kleinerend op de man gaat spelen op pagina 2
en kevin ineens begint te miepen over belly wien, terwijl ik die naam, nog dat circus in dit topic ter sprake heb gebracht, dus waar verdien ik
dat gezeik dan aan? Ik heb er dan ook nog antwoord op gegeven ook, want ik was in de war met een ander draadje dat over tegenvallende bezoekersaantallen in meerdere circussen gaat, maar ging het mij om dat minachtende `hoe durf je!` van hem, dus aan wie ligt het dan?
Wie lopen hier nou te zieken en te zeiken?
Dus nomaals, ik open dus gewoon een topic met een ideetje, er word normaal gediscuseert, totdat circusmeisje weer eens minachtend uit de hoek komt, en kevin een waarschijnlijk beetje verwarring schopt, door ergens over te klagen wat in een ander draadje thuishoort. Welnu niet mijn fout, en ben ik ook niet degene die minachtend loopt te doen zoals circusmeisje niet alleen tegen mij doet maar ook tegen anderen, en dat anderen dat pikken, moeten ze zelf weten, maar ik niet, dus is het dan mijn schuld dat dit topic een zooitje word?