gera schreef:
niets van wat ik in het forum heb gezegd is nieuw. En wat betreft het gezeur, er staan wel vervelender dingen in dit forum, waar de mensen geen bal van snappen.
Nergens heb ik het woord NIEUW gebruikt.
Wel een goed idee trouwens, eens met een nieuw verhaal te komen in plaats van steeds maar te blijven herhalen!
Ook over GEZEUR heb ik het niet gehad. Kennelijk ziet u dat zelf zo.
Inderdaad staan er wel eens voor vreemden onbegrijpelijke dingen op het forum, maar dat is dan in persoonlijke discussies.
Dat is heel iets anders dan over een duidelijk en actueel onderwerp!
Dat bedoelde ik, Circusweb moest toch veranderd worden ten einde de duidelijkheid aan niet-insiders te vergroten?
'Want iedereen leest hier mee....'
Zou goed zijn wanneer u daar zelf het voorbeeld van geeft!
En nog even voor alle duidelijkheid voor diegenen die er niets meer van begrijpen:
HET CIRCUS MET DIEREN IS HELEMAAL NIET OVERLEDEN!!Deze belachelijke overlijdensadvertentie is een steek in de rug voor alle op dit moment rondreizende circussen, met wat voor dieren dan ook!
Goed dat de verduidelijkende toevoeging (per abuis...) is verdwenen? Alles behalve dat! Daaruit bleek namelijk dat de plaatsing sarcastisch bedoeld werd. Nu niet meer!
Overigens, de advertentie ooit echt plaatsen? Wordt er al gespaard dan....?
Ook op dit gebied geldt trouwens: bedenk eens wat nieuws!
Want deze advertentie doet wel heel sterk denken aan die smakeloze versie van die activisten na het overlijden van een pasgeboren tijgertje bij Circus Iarz een paar jaar geleden!
En toe maar weer: opnieuw een handtekeningenactie! Ja hoor, dat gaat vast alles veranderen!!